Najnowsze oferty pracy

  • Asystent / Asystentka Dyrektora z obsługą kadrową

    Selgros Cash&Carry   Gliwice, ul. Generała Władysława Sikorskiego 122    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do Twoich zadań będzie należeć: bieżąca organizacja pracy sekretariatu, organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, obsługa kadrowa pracowników (m.in. rozliczanie czasu pracy, sporządzanie dokumentacji, obsługa procesów kadrowych),...
Zobacz więcej ofert pracy

Dyrektor HR

Globetek Sp. z o.o.
Łódź
praca stacjonarna
2022 dni temu

Globetek jest międzynarodową agencją rekrutacyjną wyspecjalizowaną w usługach dla przedsiębiorstw sektora przemysłowego. Działając na globalnym rynku współpracuje z największymi korporacjami branży energetycznej, petrochemicznej, budowlanej, konstrukcyjnej czy produkcji i automatyki, pozyskując dla nich wykwalifikowaną kadrę i dostarczając zaawansowane rozwiązania HR.

Globetek dla swojego Klienta, dużej firmy produkcyjnej i części globalnego koncernu, poszukuje aktualnie osoby na stanowisko:

Dyrektor HR
Miejsce pracy: Łódź
Obowiązki:
  • Definiowanie i realizację strategii rekrutacyjnej firmy
  • Nadzór nad pracą podległego personelu
  • Wsparcie zarządu w zakresie zatrudnienia na stanowiska white collar i blue collar
  • Prowadzenie analizy, opracowywanie planów optymalizacji oraz nadzorowanie optymalizacji i standaryzacji procedur w obszarze administracji kadrowej, rachuby płac i świadczeń pracowniczych
  • Employer branding, on-boarding, talent managament, kultura organizacji itp.
  • Nieustanne podnoszenie efektywności procesu rekrutacji
  • Dostarczanie cyklicznych oraz ad-hoc raportów kadrowo-płacowych, rekrutacyjnych i innych, w tym analiz na potrzeby zarządu
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe (mile widziany dyplom MBA)
  • Wieloletnie doświadczenie na stanowisku menadżerskim w obszarze kadr i płac w dużej organizacji, w tym doświadczenie w branży produkcyjnej lub przemysłowej
  • Doświadczenie w pracy w firmie o strukturze międzynarodowej, korporacyjnej
  • Praktyczna znajomość stosowania przepisów Prawa Pracy, ZUS, etc.,
  • Komfort w prowadzeniu raportów liczbowych, dobra znajomość podstawowej matematyki
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office w szczególności MS Excel
  • Zdecydowana i odważna osobowość, pasja do HR i ludzi oraz zorientowanie na biznes
  • Umiejętność budowania partnerskich relacji w zespole
  • Umiejętność opracowywania strategii biznesowych w obszarze HR, analizy problemu, syntetyzacji informacji oraz rekomendowania rozwiązań
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
 

Podobne oferty

  • Asystent / Asystentka Dyrektora z obsługą kadrową

    Selgros Cash&Carry   Gliwice, ul. Generała Władysława Sikorskiego 122    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do Twoich zadań będzie należeć: bieżąca organizacja pracy sekretariatu, organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, obsługa kadrowa pracowników (m.in. rozliczanie czasu pracy, sporządzanie dokumentacji, obsługa procesów kadrowych),...