Dyrektor Operacyjny Contact Center
Klient portalu Praca.pl
Łódź
dyrektor
umowa o pracę
1 dzień temu

Ogłoszenie numer: 5496470, z dnia 2021-09-21

Klient portalu Praca.pl

 

Dyrektor Operacyjny Contact Center

Miejsce pracy: łódzkie / Łódź

 

Opis stanowiska

  • zarządzanie operacyjne działem Call Center
  • bezpośrednia współpraca z Zarządem w celu realizacji zadań efektywnościowych spółki
  • współtworzenie i wdrażanie w życie strategii spółki
  • zarządzanie strategiczne działem poprzez wdrażanie efektywnych metod osiągania celów
  • optymalizacja działań operacyjnych w podległym obszarze
  • proponowanie i wdrażanie rozwiązań optymalizacyjnych w obszarze działalności spółki
  • dbanie o pozytywny wizerunek spółki

Wymagania

  • wykształcenie wyższe, preferowane kierunkowe (zarządzanie, ekonomia)
  • co najmniej 5-letnie praktyczne doświadczenie w zarządzaniu wielokanałową obsługą klienta w dużej firmie usługowej
  • rozwinięte umiejętności analityczne
  • umiejętność pracy w dynamicznym środowisku, płynne przechodzenie od wizji do realizacji,
  • umiejętność wywierania wpływu i skutecznego przekonywania do swoich pomysłów zarówno swoich zwierzchników, jak i podległych zespół
  • samodzielność i odpowiedzialność w dążeniu do realizacji założonych celów
  • ambicja zawodowa oraz gotowość do pokonywania trudności i odnoszenia sukcesów

Oferujemy

  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • samochód służbowy
  • wszelkie narzędzia, niezbędne do wykonywania powierzonych zadań
  • szerokie możliwości rozwoju zawodowego
  • pakiet benefitów m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie, karta Multisport
  • praca w przyjaznej atmosferze
  • bezpośredni wpływ na rozwój i sukces firmy


Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku: "APLIKUJ TERAZ".

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Aplikuj teraz