- Lider branży elektromarketów w Polsce (mamy ich ponad 600)
- Najlepszy omnichannel w Polsce
- 3 sklepy internetowe - ponad 20 milionów Klientów rocznie
- Zautomatyzowana i nowoczesna logistyka (6 Centrów Dystrybucji w Łodzi i ok. 30 centrów przeładunkowych)
- Ponad 13 000 pracowników
Jako Dyrektor Operacyjny będziesz kluczową osobą w zarządzaniu operacjami magazynowymi, łącząc perspektywę biznesową z codziennym, bezpośrednim wdrażaniem i doskonaleniem procesów operacyjnych.
- Nadzór i zarządzanie operacjami w Centrum Dystrybucji: przyjęcia, weryfikacja, kompletacja, naprawa oraz wydania towarów, w tym wdrażanie nowych procesów i ich optymalizacja,
- Planowanie i koordynowanie działań operacyjnych zgodnie ze strategią firmy – bezpośrednie przekładanie celów biznesowych na konkretne zadania,
- Wdrażanie projektów rozwojowych,
- Zarządzanie dużym zespołem operacyjnym liczącym ok. 400 osób, w tym: rozwój kompetencji, motywowanie zespołów oraz monitorowanie realizacji celów,
- Ścisła, operacyjna współpraca z managerami średniego i wyższego szczebla w celu przygotowania rekomendacji i skutecznego wdrażania zmian,
- Raportowanie wyników i postępów wprowadzanych zmian procesowych/operacyjnych,
- Nadzór nad systemami oraz procesami dystrybucji i dokumentacji magazynowej,
- Analiza wskaźników produktywności, kosztów i jakości procesów oraz inicjowanie i wdrażanie działań usprawniających,
- Wprowadzanie i praktyczne stosowanie Lean Management w celu zwiększania efektywności procesów,
- Modyfikowanie raportów produktywności i terminowości dla lepszego osiągania powierzonych zadań,
- Zarządzanie budżetem i kontrola kosztów w podległym obszarze.
- Wykształcenie wyższe w obszarze zarządzania produkcją, logistyką lub pokrewne,
- Doświadczenie w operacyjnym, bezpośrednim zarządzaniu dużym zespołem operacyjnym w obszarze logistyki lub produkcji,
- Praktyczne doświadczenie w zarządzaniu procesowym w złożonym środowisku operacyjnym,
- Umiejętność łączenia perspektywy biznesowej z operacyjną oraz przekładania potrzeb organizacji na konkretne działania,
- Wysokie kompetencje komunikacyjne, klarowne przekazywanie kierunku, oczekiwań i decyzji na wszystkich poziomach organizacji oraz przygotowanie rekomendacji i analiz,
- Doświadczenie we wdrażaniu zmian i współpracy z managerami średniego szczebla,
- Wysokie kompetencje analityczne i bardzo dobrą znajomość Excela,
- Znajomość wskaźników efektywności, narzędzi usprawniających procesy logistyczne oraz praktykę w analizie kosztów i jakości w logistyce,
- Praktyczną znajomość Lean Management i jej stosowanie w codziennej pracy,
- Wiedzę z zakresu dystrybucji, dokumentacji magazynowej oraz pracy z systemami zarządzania procesami w logistyce.
- Możliwość realnego wpływu na rozwój firmy i na tworzenie oraz optymalizację nowych procesów (zgodnie ze strategią),
- Samochód służbowy do użytku zawodowego i prywatnego,
- Kartę sportową z dofinansowaniem,
- Prywatną opiekę medyczną z dofinansowaniem,
- Ubezpieczenie na życie dla Ciebie i Twojej rodziny,
- Zniżki na zakupy w Media Expert
- Program Poleceń Pracowniczych,
- Bony świąteczne,
- Wsparcie Fundacji Mediaexpert „Włącz się” dla Ciebie i Twoich bliskich,
- Baby Expert – wyprawka dla Twojego nowo narodzonego dziecka.
Szukamy lidera o silnym charakterze i wysokiej odpowiedzialności operacyjnej, który w sposób praktyczny i zdroworozsądkowy przełoży cele firmowe na konkretne działania oraz skutecznie poprowadzi duży zespół do realizacji wyników.
To co, jesteśmy umówieni na wspólną przyszłość?
Poznaj
Media Expert
Stabilność
Marka Media Expert powstała ponad 20 lat temu. Od początku dostarczaliśmy Klientom sprzęt RTV/AGD wiodących, światowych producentów. Przez lata ciężkiej pracy i systematycznego rozwoju z małego, familijnego przedsiębiorstwa zmieniliśmy się w lidera rynku elektromarketów.
Obecnie mamy ponad 600 elektromarketów i ok. 13 000 pracowników. Tysiące Klientów kupują u nas miliony telewizorów, laptopów, tabletów i smartfonów, sprzęt RTV/AGD najnowszej generacji, a także rowery, skutery, quady, elektronarzędzia, sprzęt relaksacyjny i do pielęgnacji ogrodów. Współpracujemy z wiodącymi instytucjami finansowymi dostarczając nowoczesne produkty oraz tworząc nowe i przyjazne Klientom usługi.
Rozwój
Kadra Media Expert to dyrektorzy i managerowie różnych szczebli, doradcy, specjaliści sprzedaży, logistyki, administracji i gospodarki magazynowej. Dbamy, aby pracownicy mogli podnosić kwalifikacje. Inwestujemy w nich, a oni inwestują w Media Expert! Gros naszej kadry zarządzającej wywodzi się z awansów wewnętrznych. Co roku kilkadziesiąt osób świętuje 10-cio, 15-sto, 20-sto a nawet 25-letni staż pracy w ME.
Zespół
O Media Expert często mówimy MY. Spotykamy się w pracy i po niej. Startujemy w zawodach, robimy akcje charytatywne, pomagamy dzieciom i dorosłym, a w centrum zawsze stawiamy naszych Expertów. Pracujemy razem. Rozwijamy się razem. Pomagamy razem.