- odpowiadasz za realizację celów biznesowych w placówce bankowej
- zarządzasz zespołem Doradców oraz procesem sprzedaży
- inicjujesz i wspierasz działania prowadzące do pozyskania Klientów
- zarządzasz przypisanym portfelem kluczowych Klientów
- wspierasz swoich pracowników w realizacji celów sprzedażowych i rozwojowych
- zapewniasz zgodną ze standardami jakość obsługi w placówce bankowej
Będziesz zarządzał kilkuosobowym zespołem Doradców w placówce bankowej. W ramach przypisanego regionu będziesz współpracować z dyrektorami innych placówek. Realizację swoich celów i zadań będziesz raportować Dyrektorowi Regionu. W działaniu będą Cię wspierać odpowiednie jednostki w centrali.
- masz min. rok doświadczenia w zarządzaniu placówką bankową
- masz 3 lata doświadczenia w sprzedaży pełnej gamy produktów bankowości detalicznej oraz produktów dla firm
- potrafisz budować długofalowe relacje z Klientami placówki
- umiesz zarządzać procesem sprzedaży i osiągasz na tym polu sukcesy
- potrafisz skutecznie zarządzić pracą swojego zespołu Doradców
- doskonale znasz aktualną sytuację na rynkach finansowych
- masz wykształcenie wyższe
Poznaj
Credit Agricole Bank Polska S.A.
Credit Agricole Bank Polska to bank detaliczny, koncentrujący swoje działania na budowaniu długoterminowych relacji z klientami, profesjonalnym doradztwie oraz przyjaznej obsłudze. Umożliwia korzystanie ze swoich produktów i usług poprzez wszystkie kanały dostępu: bankowość elektroniczną (serwis internetowy), telefon (Infolinia) oraz sieć ponad 440 placówek bankowych.