- odpowiadasz za realizację celów biznesowych w placówce bankowej
- zarządzasz zespołem doradców oraz procesem sprzedaży w placówce
- rozwijasz kompetencje podległego zespołu, pracujesz na mocnych stronach zgodnie z założeniami modelu Insytutu Gallupa
- inicjujesz i wspierasz działania prowadzące do pozyskania klientów
- zarządzasz przypisanym portfelem kluczowych klientów
- zapewniasz zgodną ze standardami jakość obsługi w placówce bankowej
Będziesz zarządzać kilkuosobowym zespołem doradców w placówce bankowej. W ramach przypisanego Regionu będziesz współpracować z dyrektorami innych placówek. Realizację swoich celów i zadań będziesz raportować dyrektorowi regionu. W codziennej pracy będą Cię wspierać odpowiednie jednostki w centrali.
- masz minimum rok doświadczenia w zarządzaniu placówką bankową poparte sukcesami,
- masz doświadczenie w sprzedaży pełnej gamy produktów bankowości detalicznej oraz produktów dla firm,
- skutecznie zarządzasz pracą zespołu,
- doskonale znasz aktualną sytuację w branży finansowej,
- charakteryzuje Cię odporność na stres oraz wysoki poziom kultury osobistej,
- masz wykształcenie wyższe, preferowane kierunki związane w finansami, ekonomią, zarządzaniem.
- Karta Multisport
- Opieka medyczna
- System szkoleń i programów rozwojowych
- Dodatkowo: kultura, pasje oraz największy Klub Korzyści
Poznaj
Credit Agricole Bank Polska S.A.
Credit Agricole Bank Polska to bank detaliczny, koncentrujący swoje działania na budowaniu długoterminowych relacji z klientami, profesjonalnym doradztwie oraz przyjaznej obsłudze. Umożliwia korzystanie ze swoich produktów i usług poprzez wszystkie kanały dostępu: bankowość elektroniczną (serwis internetowy), telefon (Infolinia) oraz sieć ponad 440 placówek bankowych.