Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Dyrektor ds. Audytu Warszawa
Dyrektor Projektu ds. koordynacji audytów wewnętrznych

Dyrektor Projektu ds. koordynacji audytów wewnętrznych

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
Warszawa
praca stacjonarna
3674 dni temu

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są  zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową  z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.

 

Poszukujemy osób na stanowisko:

Dyrektor Projektu ds. koordynacji audytów wewnętrznych
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: WZ/IAJ/113/11/15

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiadała za wykonywanie audytów wewnętrznych, w tym za:

  • przegląd istniejących procesów operacyjnych, inwestycyjnych, organizacyjnych i finansowych,
  • ocenę ryzyk występujących w audytowanym procesie lub zagadnieniu oraz ocena prawdopodobieństwa jego wystąpienia i wpływu na działalność Spółki,
  • analiza obowiązujących w Spółce praktyk i procedur oraz ich efektywności,
  • przygotowywanie raportów audytorskich, sprawozdań w oparciu o wewnętrzne i zewnętrzne standardy oraz dokumentacji prowadzonych zadań,
  • monitorowanie wdrażania przyjętych rekomendacji,
  • wykonywanie audytów doradczych,
  • ustalanie zakresu rocznego planu wykonywania audytów, 
  • utrzymanie długoterminowych relacji z klientami wewnętrznymi, 
  • zarządzanie podległym zespołem.

Wymagane kwalifikacje:

  • wykształcenie wyższe,
  • 4-6 lat doświadczenia zawodowego w pracy w audycie wewnętrznym lub zewnętrznym lub na operacyjnym stanowisku kierownika w innym dziale (finansowym, produkcyjnym czy handlowym),
  • doskonałe rozumienie procesów biznesowych, znajomość zagadnień finansowych i księgowych,
  • bardzo dobra znajomości narzędzi i procedur audytowych,
  • bardzo dobra znajomości MS Excel, MS Power Point,
  • dobra znajomości języka angielskiego, w stopniu umożliwiającym komunikację,
  • umiejętności analitycznego myślenia,
  • dobra organizacja pracy i zorientowanie na cele,
  • umiejętności współpracy z klientem oraz zarządzania projektem,
  • umiejętności pracy w zespole oraz organizowania pracy zespołu i ustalania priorytetów,
  • motywacja do podnoszenia kwalifikacji,
  • wysoka kultura osobista.

Inne oczekiwania:

  • gotowość do odbywania podróży służbowych.

Oferujemy:

  • pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • szeroki wachlarz świadczeń socjalnych.
 

Poznaj

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.