Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Dyrektor Regionu

Credit Agricole Bank Polska S.A.
Warszawa
kierownik/koordynator / dyrektor
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
56 dni temu
Dyrektor Regionu
Miejsce pracy: Warszawa
Twoja rola

Jako Dyrektor Regionu w Credit Agricole Bank Polska, będziesz odpowiadać za zarządzanie i organizację pracy Placówek Bankowych oraz Placówek Partnerskich na wyznaczonym terenie. Twoim głównym celem będzie realizacja strategii Banku poprzez osiąganie założonych celów sprzedażowych, budżetowych oraz zapewnienie najwyższej jakości obsługi klienta. W szczególności odpowiadasz za:

  • strategiczne zarządzanie i prowadzenie Regionu,
  • realizację celów biznesowych w zakresie bankowości detalicznej w podległym Regionie,
  • rozwój wielokanałowej obsługi klienta we współpracy z innymi jednostkami banku,
  • kształtowanie angażującego, opartego o dialog środowiska pracy,
  • zarządzanie zespołem Dyrektorów Placówek Bankowych oraz siecią placówek partnerskich,
  • wspieranie swoich menedżerów w realizacji celów sprzedażowych i rozwojowych,
  • budowanie i wzmacnianie relacji z Partnerami biznesowymi i wybranymi segmentami klientów,
  • bezpieczeństwo i jakość obsługi klientów poprzez zarządzanie siecią placówek.
Twój zespół
Będziesz współpracować z Dyrektorami Placówek Bankowych i Partnerami w Regionie. Realizację swoich celów będziesz raportować Dyrektorowi Pionu Sprzedaży. W codziennym działaniu będą Cię wspierać odpowiednie jednostki w Pionie i Centrali.
Twoje doświadczenie i umiejętności
  • masz min. 5 lat doświadczenia na stanowisku związanym z zarządzaniem strukturą rozproszoną (budowanie efektywnych zespołów, motywowanie i rozwój pracowników, realizacja celów),
  • masz min. 8 lat doświadczenia w sprzedaży pełnej gamy produktów bankowości detalicznej oraz produktów dla firm,
  • Twoja skuteczność w działaniu poparta jest sukcesami w realizacji celów biznesowych,
  • masz wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie i pokrewne),
  • potrafisz budować i utrzymywać długofalowe relacje ze współpracownikami i klientami,
  • potrafisz podejmować decyzje i rozwiązywać problemy w dynamicznym środowisku,
  • masz doświadczenie w zarządzaniu zmianą (change management) w organizacji,
  • potrafisz współpracować w zespole, w oparciu o efektywną komunikację, zaufanie i wzajemne wsparcie,
  • znasz dobrze język angielski,
  • masz aktywne prawo jazdy kategorii B.
W zamian oferujemy:
  • Karta Multisport
  • Opieka medyczna
  • System szkoleń i programów rozwojowych
  • Dodatkowo: kultura, pasje oraz największy Klub Korzyści
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji poprzez kliknięcie w przycisk „Aplikuj”.

Prosimy pamiętać o dołączeniu klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Credit Agricole Bank Polska Spółka Akcyjna z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D , 54-202 Wrocław, moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji bieżącego procesu rekrutacyjnego. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem.

Jeżeli chcesz, aby Twoja kandydatura została wzięta pod uwagę w innych procesach rekrutacyjnych, prosimy o dołączenie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Credit Agricole Bank Polska Spółka Akcyjna z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D , 54-202 Wrocław, moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem.
 

Poznaj

Credit Agricole Bank Polska S.A.

Credit Agricole Bank Polska to bank detaliczny, koncentrujący swoje działania na budowaniu długoterminowych relacji z klientami, profesjonalnym doradztwie oraz przyjaznej obsłudze. Umożliwia korzystanie ze swoich produktów i usług poprzez wszystkie kanały dostępu: bankowość elektroniczną (serwis internetowy), telefon (Infolinia) oraz sieć ponad 440 placówek bankowych.