Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: dobra organizacja pracy
Wymagania inne:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE: 1) wykształcenie wyższe i co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy z dziećmi albo wykształcenie średnie lub średnie branżowe oraz 5 lat doświadczenia w pracy z dziećmi (preferowane kierunki: nauczyciel wychowania przedszkolnego, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej,pedagogika opiekuńczo wychowawcza lub pielęgniarstwo), 2) obywatelstwo polskie, 3) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni prawpublicznych, 4) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 5) spełnienie warunków określonych w art. 18 ustawy z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (t. j. Dz.U. 2025 poz. 798.): a) daje rękojmię należytego sprawowania opieki nad dziećmi, b) nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została jej zawieszona ani ograniczona, c) wypełnienia obowiązek alimentacyjny, w przypadku, gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczegopochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd, d) spełnia warunki z art. 15 ust 4 ustawy z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (t. j. Dz.U. 2025 poz. 798.) tj. nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym lub nie została skazana prawomocnym wyrokiem za inne przestępstwa umyślne. 6) znajomość przepisów prawa w zakresie niezbędnym dla wykonywania zadań na ww. stanowisku, w szczególności następujących aktów prawnych: ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postepowania Administracyjnego, ustawy dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, przepisów bhp i p. poż, 7) znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office, Word, Excel) oraz innych urządzeń biurowych, 8) brak przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym. WYMAGANIA DODATKOWE: 1) umiejętność dobrej organizacji pracy, 2) umiejętność kierowania zespołem osób, 3) odporność na stres, 4) dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań, 5) samodzielność, systematyczność, kreatywność i zdolność analitycznego myślenia, 6) umiejętność efektywnej pracy w zespole, 7) rzetelność, odpowiedzialność, komunikatywność i wysoka kultura osobista. dobra organizacja pracy, odporność na stres
Kalwaria Zebrzydowska
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 8 000 PLN
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:
Adama Mickiewicza 7, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska, powiat: wadowicki, woj: małopolskie
Dane kontaktowe:
Bernadetta Kołodziej
Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: inny - Dokumenty aplikacyjne należy podpisać i złożyć w zaklejonej kopercie, w sekretariacie Urzędu Miasta lub pocztą na adres: Urząd Miasta w Kalwarii Zebrzydowskiej, ul. Mickiewicza 7, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska.
Kopertę z aplikacją należy opisać: Nabór na stanowisko Dyrektora Żłobka Samorządowego w Kalwarii Zebrzydowskiej i złożyć w terminie do dnia
4 grudnia 2025 roku (decyduje data wpływu do Urzędu Miasta).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po ww. terminie nie będą rozpatrywane.
Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny, 2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (zał. Nr 1 do ogłoszenia), 3) zgoda na przetwarzanie danych osobowych (zał. nr 2 do ogłoszenia), 4) koncepcja działania żłobka (w formie pisemnej) zawierająca opis m.in. proponowanego przez kandydata sposobu organizacji i zarządzania żłobkiem, z uwzględnieniem: warunków organizacyjnofinansowych, programu działania oraz planu pracy działania. 5) dokumenty potwierdzające wykształcenie (kserokopie: świadectw, dyplomów lub zaświadczeń), 6) kserokopie świadectw pracy, w przypadku trwającego zatrudnienia zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia i zajmowane stanowisko, 7) inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.), 8) własnoręcznie podpisane każde z oświadczeń zawartych w załączniku nr 3. Kopie wszystkich składanych dokumentów muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach