Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Dyspozytor

Siedziba Schenker Sp. z o.o.:

Pyskowice

41 dni temu

Dyspozytor
Miejsce pracy: Pyskowice
Nr ref.: DYSP/2020/Pyskowice

W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 76 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.


Miejsce pracy: ul. Poznańska 10, 44 - 120 Pyskowice


Opis stanowiska:


Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za realizację usługi dla klientów poprzez efektywne zarządzanie zleceniami transportowymi z zachowaniem wysokich standardów jakościowych poprzez:

  • kontakt z klientami, kierowcami oraz ich dyspozytorami,
  • efektywne planowanie tras dla samochodów w kolekcji i dystrybucji,
  • organizowanie oraz koordynowanie załadunków samochodów na terminalu,
  • weryfikację planów załadunków.

 

Czy szukamy właśnie Ciebie?

 

Zdecydowanie TAK, jeżeli:

  • Posiadasz doświadczenie w branży TSL,
  • Swobodnie posługujesz się pakietem Microsoft Office,
  • Jesteś otwarta/otwarty na pracę w systemie trzyzmianowym,
  • Efektywnie zarządzasz czasem, zasobami i sprzętem,
  • Bierzesz odpowiedzialność za swoje działania i ich rezultaty,
  • Dynamika pracy w naszej branży Cię nie zaskakuje i świetnie radzisz sobie z nieoczekiwanymi wydarzeniami,
  • Dostarczasz informacji szybko, rzeczowo i w zrozumiały sposób,
  • Konstruktywnie współpracujesz z innymi działami wewnątrz organizacji, a także z partnerami zewnętrznymi.
Co oferujemy?

 

Kultura i rozwój:

  • Możliwość udziału w corocznych wydarzeniach firmowych,
  • Możliwość organizacji lub wzięcia udziału w akcjach: Szlachetna Paczka, Świąteczny Czas Pomagania, Zielony Czas Pomagania,
  • Możliwość wszechstronnego rozwoju poprzez udział w projektach, szkoleniach i wymianę doświadczeń,
  • Możliwość uzyskania dofinansowania do edukacji po przepracowanym roku (studia podyplomowe, szkolenia, kursy),
  • Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach globalnej korporacji: rekrutacje wewnętrzne pozwalają wielu naszym pracownikom zdobywać nowe doświadczenia zarówno w strukturach DB Schenker w Polsce, jak i w oddziałach naszej firmy za granicą.

Benefity:

  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej Medicover oraz karty Multisport,
  • Możliwość dołączenia do Pracowniczego Programu Emerytalnego oraz ubezpieczenia na życie,
  • Możliwość uzyskania dodatkowego wynagrodzenia za polecenie znajomych do pracy.

Poznaj

Schenker Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Poznawaj świat i biznes z DB Schenker. Jesteśmy globalnym operatorem logistycznym. Nasza sieć obejmuje 130 krajów i łączy najważniejsze punkty na świecie. Wspieramy przemysł i handel w światowej wymianie towarów wykorzystując transport lądowy, lotniczy, oceaniczny i logistykę kontraktową. Obsługujemy łańcuchy dostaw firm z wielu branż. Pracujemy w różnorodnym i międzynarodowym środowisku. Prowadząc biznes stawiamy na specjalistów i menedżerów, którzy w swojej pracy cenią wyzwania, stawiają na innowacyjność i podważają status quo. Dołącz do zespołu naszych ekspertów, zaaplikuj do nas.

Opinie pracowników

Ilona Galińska-Białas

Senior HR Business Partner

W DB Schenker pracuję od początku istnienia firmy w Polsce, czyli około 26 lat (wcześniej pracowałam w firmie PSK, która przekształciła się w Spedpol, w sumie mój staż pracy to 38 lat). Była to moja pierwsza praca, której nie zmieniłam do dziś. Na początku zajmowałam się kadrami i płacami, kolejnym ważnym etapem były rekrutacje i wprowadzenie systemu ocen dla pracowników. W 2001 roku powierzono mi stanowisko dyrektora oddziału w Kielcach. Pracowałam tam przez osiem lat, to była dla mnie ogromna możliwość rozwoju. Doświadczenie zdobyte na tym stanowisku pomogło mi bardzo, gdy wróciłam do pracy w HR. Czułam i rozumiałam oczekiwania menedżerów, potrafiłam mówić ich językiem i wreszcie od kuchni poznałam, na czym polega logistyczny biznes.

Joanna Durzyńska

Menedżer Doskonalenia Biznesu w Logistyce Kontraktowej

W DB Schenker pracuję od ośmiu lat. W tym czasie zajmowałam kilka stanowisk. Od początku mojej przygody zawodowej jestem związana z logistyką kontraktową. Pracę rozpoczęłam w magazynie logistycznym w Teresinie, a po trzech latach zostałam koordynatorem obsługi logistycznej w tej lokalizacji. Obecnie zajmuję stanowisko menedżerki doskonalenia biznesu w logistyce kontraktowej. Odpowiadam również za wspieranie rozwoju 5S (narzędzie Lean Management, które ułatwia systemowo wdrożyć ład i porządek w miejscu pracy) w krajach klastra DB Schenker North & East Europe.

Więcej

Proces rekrutacji

KrokSelekcja aplikacji
KrokPrzesłanie CV
KrokWeryfikacja CV przez dział HR
KrokRozmowa telefoniczna
KrokSpotkanie z przełożonym
KrokWitaj w DB Schenker!