W IIIT wytwarzamy przede wszystkim szyte na miarę rozwiązania informatyczne, dzięki którym efektywnie wspieramy przedsięwzięcia biznesowe naszych Klientów.
W naszym bogatym i ciągle rozwijanym portfolio znajdują się:
- Systemy wspierające bardzo złożone procesy biznesowe – nasze autorskie rozwiązania, które rewolucjonizują działalność i wydatnie zwiększają zyski naszych partnerów
- Pionierskie pod względem koncepcji i technologii produkty stworzone przez nasz Dział Badań i Rozwoju
- Ogromne pokłady innowacyjnych pomysłów i koncepcji, które niedługo przekształcimy w działające prototypy, a ostatecznie w rentowne start-up’y.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Poszukujemy osoby o nieprzeciętnych umiejętnościach komunikacyjnych, charyzmatycznej i asertywnej, która nie boi się wyzwań.
Głównym celem osoby, która do nas dołączy będzie zbudowanie od podstaw nowego obszaru analitycznego. Jeśli Cię zatrudnimy, uzyskasz niepowtarzalną okazję, aby stworzyć swoje miejsce pracy, wprowadzić własną strategię (proces, metodyki) rozwoju biznesu poprzez zwiększenie efektywności prowadzonych kampanii internetowych. Pamiętaj tylko, że musisz nas do niej przekonać widocznymi efektami swojej pracy w krótkim czasie, podpierając się przy tym niepodważalnymi danymi. Czeka Cię niesamowita przygoda, którą rozpoczniesz pracą u podstaw, wcielając się w rolę media plannera prowadzącego kampanie, aby tym samym poznać specyfikę pracy media plannerów, w tym problemy, z którymi się borykają i zarekomendować im bardziej wydajne rozwiązania, które w dalszej kolejności będziesz miał za zadanie zautomatyzować przy współpracy z ekspertami IT. Z czasem też staniesz się liderem, przecierając szlaki i dzieląc się ekspercką wiedzą z analitykami, którzy dołączą do projektu.
- Blisko współpracować z Ekspertami w Dziedzinie Reklamy Internetowej i Direct Marketingu
- By Twoje rozwiązania stały się inspiracją dla szerszej grupy odbiorców, a Twoje rekomendacje zostały wdrożone w codziennej pracy media plannerów
- Gruntownie poznać świat reklamy internetowej i direct marketingu, również poprzez wykonywanie analiz manualnych, aby następnie wdrożyć rozwiązania automatyzujące
- Wykrywać w danych nieoczywiste związki i korelacje zjawisk
- Współpracować z działem Data Science, aby przekuć swoje rekomendacje w rozwiązania machine learningowe (marketing automation)
- Dzielić się zdobytą wiedzą z innymi analitykami
- Posiadasz wieloletnie doświadczenie w analizie danych i tworzeniu rekomendacji biznesowych (idealnie w obszarze Marketingu/Reklamy/Sprzedaży)
- Posiadasz wykształcenie wyższe (preferowane kierunki ścisłe)
- Potrafisz programować w R lub Python
- Twoja znajomość SQL-a jest na poziomie minimum średniozaawansowanym
- Wykorzystujesz metody statystyczne w codziennej pracy
- Cechuje Cię umiejętność zwięzłej prezentacji wniosków i wyników analiz oraz kreatywne podejście w szukaniu rozwiązań
- Jesteś osobą zorientowaną na osiąganie celu i potrafisz zaszczepić w ludziach własne idee
- Rozumiesz podstawowe mechanizmy e-commerce i jesteś gotowy/gotowa poszerzać wiedzę w tym kierunku
- Masz doświadczenie w direct marketingu (mile widziane)
- Elastycznych godzinach pracy
- Nieformalnych warunkach pracy, w tym braku korporacyjnej biurokracji
- Dostępie do świadczeń typu Multisport i Medicover
- Pracy w nowoczesnym biurze zlokalizowanym w centrum Warszawy
- Przyjaznym środowisku, w którym doceniane będą Twoje pasje i zaangażowanie
- Ciekawych wyzwaniach oraz nieprzebranych możliwościach rozwoju
W trakcie epidemii COVID-19 istnieje możliwość 100% pracy zdalnej.