Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. faktur i administracji

    KOBYLARNIA S.A.   Darłowo    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Budowa drogi: DW nr 203, na odcinku Darłowo - granica województwa Opis stanowiska: obsługa administracyjna biura, prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, rejestracja i archiwizacja poczty, dbanie o prawidłowy przepływ informacji wewnątrz firmy, przygotowywanie raportów i...
  • Asystent Działu Księgowości

    Biuro Rachunkowe LYSKA sp. z o.o.   Nowy Targ    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Współpraca ze specjalistami ds. księgowości w zakresie: Analiza i uzgadnianie kont księgi głównej; Sporządzanie zestawień i analiz ekonomicznych; Digitalizacja oraz import dokumentów księgowych do systemu ERP; Stopniowe wdrażanie się w tematykę podatkową i księgową;
  • Asystent Działu Księgowości

    Biuro Rachunkowe LYSKA sp. z o.o.   Krościenko nad Dunajcem    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Współpraca ze specjalistami ds. księgowości w zakresie: Analiza i uzgadnianie kont księgi głównej; Sporządzanie zestawień i analiz ekonomicznych; Digitalizacja oraz import dokumentów księgowych do systemu ERP; Stopniowe wdrażanie się w tematykę podatkową i księgową;
  • Pracownik Administracyjny ds. Frachtu Morskiego

    cargo-partner spedycja sp. z o.o.   Wysogotowo, k. Poznania    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: organizacja obrotu dokumentów działu spedycji (kompletowanie, sprawdzanie poprawności i archiwizowanie dokumentów; wystawianie faktur) współpraca z biurami cargo-partner w Polsce i na świecie rozwój działalności...
  • Asystent / Asystentka ds. Księgowości

    Crowe Advartis Accounting Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    asystent  rekrutacja online
    1 dni
    Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów.
  • Specjalista – Asystent finansowy / Specjalistka – Asystentka finansowa

    Centrum Nauki Kopernik   Warszawa, Powiśle    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Inicjatywa „SOWA - Strefa Odkrywania, Wyobraźni i Aktywności” finansowana jest w ramach dotacji Ministra Nauki, na podstawie umowy Nr 1/CNK-SOWA/2021 z dnia 2 marca 2021 r. w sprawie uruchomienia przez Centrum Nauki Kopernik 50 lokalnych Stref Odkrywania, Wyobraźni i Aktywności (SOWA) w...
  • Asystent Księgowego

    DSPL Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat   4 200 - 4 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: prowadzenie ewidencji księgowej kosztowej i środków trwałych; dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych; prowadzenie procesu uzgadniania rozrachunków i transakcji finansowych oraz rozliczanie operacji finansowych; księgowanie oraz rozliczanie faktur od dostawców i...
  • Młodszy Specjalista ds. Fakturowania

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Główne obowiązki: Kontrola dokumentów źródłowych niezbędnych do wystawiania faktur sprzedaży Wprowadzanie faktur kosztowych Wystawianie faktur sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi Weryfikacja oraz akceptacja not korygujących dotyczących faktur sprzedaży Archiwizacja dokumentów
  • Pracownik Działu Faktur

    Juwentus Serwis sp. z o.o.   Warszawa, Ursynów, ul. Poloneza 91    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid
    3 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: wystawianie faktur sprzedażowych i korygujących; weryfikowanie i akceptowanie not korygujących; nadzór nad obiegiem dokumentów; terminowe przetwarzanie dokumentacji zgodnie z procedurami firmy; telefoniczny bądź e-mailowy kontakt z klientami; przestrzeganie procedur...
  • Asystentka / Asystent Działu Kontrolingu

    JT S.A.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: Rejestrowanie faktur; Segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju; Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym; Przygotowywanie zestawień i raportów; Bieżące prace administracyjne; Wsparcie działu kontrolingu w codziennej pracy;
Zobacz więcej ofert pracy

E-invoice Project Assistant

Coloplast Business Centre Sp z o.o.
Szczecin
specjalista (mid)
pełny etat
umowa zlecenie
praca zdalna
rekrutacja online
903 dni temu
E-invoice Project Assistant
Miejsce pracy: Szczecin
 

Coloplast develops products and services that make life easier for people with very personal and private medical conditions. In Szczecin we are Business Centre that is responsible for global financial operations, orders administration, HR and IT support, marketing & data analysis activities, and many others. If you have the right profile and the right amount of curiosity and ambition you can be a part of this exciting challenge. Curiosity works here!


Currently, we are looking for detailed orientated and energetic people to join our Accounting Department in Coloplast Business Centre, Szczecin. 

 

About the department


The AP team is responsible for vendors' invoice verification and processing, as well as creating and updating vendor master data. You will have a unique chance to be a part of the global project within the AP automation area and contact with various stakeholders across the world. Come to join our ambitious and curious team!

 

Responsibilities:


We’re focused currently on the e-invoicing project. You’ll be responsible for:

  • Sending campaigns to suppliers
  • Onboarding suppliers into e-invoicing
  • Phone and mail communication with suppliers
  • Answering suppliers’ doubts regarding e-invoicing
  • Taking suppliers through the registration process
Qualifications
  • Very good knowledge of English (min. B2) 
  • Effective communication skills
  • Experience with repetitive, computer related tasks
  • Orientation for details and precision
  • Experience or background in accountancy will be appreciated
What we offer?

We can offer you an order contract (umowa zlecenie) for at least 5 months, with a chance to be prolonged. The offered wage is 25 zl/h gross. Moreover, we offer you a unique opportunity to grow within the organization and to develop your personal abilities. You can expect to enter a global ‘one company’ that offers great challenges and the possibility to gain experience in a corporate set-up.

 

Deadline


We will take candidates into the recruitment process continuously so do not hesitate to apply on-line via our job portal. We will close the position down once we have found the right candidate.

Please apply by sending your application in English.
If you are curious like we are, and want to know more about our company go to http://www.cpbc.pl

Pursuing an ambitious growth agenda, Coloplast develops and markets products and services that make life easier for people with intimate healthcare needs. Employing about 12.000 people and with products available in more than 143 countries, we are one of the world´s leading medical device companies. We are constantly growing our business and always looking for new ways to move forward – we explore, learn and look for new ways of doing things.

Coloplast is committed to being an inclusive organization, where people bring their differences to work each day, fulfil their potential and have a strong sense of belonging because – and not despite – of their differences. We therefore encourage all qualified candidates to apply regardless of gender, age, race, nationality, ethnicity, sexual orientation, religious belief or physical ability.


Visit us on Coloplast.com. Follow us on LinkedIn. Like us on Facebook.
By clicking the "Apply" or "Apply Now" button or by sending a recruitment application otherwise to Coloplast Business Centre Sp. z o.o., you agree for processing of your personal data for recruitment purposes in accordance with art. 6 par. 1 point b and f of the Regulation (EU) 2016/679 of the European Parliament and of the Council of 27 April 2016 on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and of the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (General Data Protection Regulation). You also agree to the processing of personal data included in the application form for future recruitments by Coloplast Business Center Sp. z o.o.
The administrator of personal data is Coloplast Business Center Sp. z o.o . with registered office in Szczecin, ul. Piastów 30, 70-064 Szczecin; contact to the Data Protection Officer: dataprotectionoffice@coloplast.com.
In addition, we would like to inform that:
  • Your personal data will be processed up to six months from the completion of the recruitment process.
  • You have the right to request access to your personal data, its rectification, erasure or limitation of processing and the right to object to processing, as well as the right to data portability.
  • You have the right to withdraw your consent at any time. The above does not affect the lawfulness of processing which was carried out on the basis of your consent before it was withdrawn.
  • You have the right to lodge a complaint with a supervisory authority - the President of the Office for Personal Data Protection.
  • Providing your personal data by yourself is voluntary, but necessary to participate in the recruitment process.
  • Decisions regarding the recruitment and selection process will not be taken in an automated manner.


 

Poznaj

Coloplast Business Centre Sp z o.o.

Coloplast opracowuje produkty i dostarcza usługi ułatwiające życie osobom z dolegliwościami o bardzo osobistym charakterze. W Coloplast Business Centre świadczymy wsparcie z zakresu księgowości, IT, administracji zamówień, dokumentacji medycznej czy marketingu. Szukamy synergii pomiędzy tymi funkcjami dla tworzenia udoskonaleń i nowych możliwości.

Wspierając codzienną pracę Coloplast na całym świecie, czynimy łatwiejszym życie naszych pacjentów.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. faktur i administracji

    KOBYLARNIA S.A.   Darłowo    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Budowa drogi: DW nr 203, na odcinku Darłowo - granica województwa Opis stanowiska: obsługa administracyjna biura, prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, rejestracja i archiwizacja poczty, dbanie o prawidłowy przepływ informacji wewnątrz firmy, przygotowywanie raportów i...
  • Asystent Działu Księgowości

    Biuro Rachunkowe LYSKA sp. z o.o.   Nowy Targ    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Współpraca ze specjalistami ds. księgowości w zakresie: Analiza i uzgadnianie kont księgi głównej; Sporządzanie zestawień i analiz ekonomicznych; Digitalizacja oraz import dokumentów księgowych do systemu ERP; Stopniowe wdrażanie się w tematykę podatkową i księgową;
  • Asystent Działu Księgowości

    Biuro Rachunkowe LYSKA sp. z o.o.   Krościenko nad Dunajcem    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Współpraca ze specjalistami ds. księgowości w zakresie: Analiza i uzgadnianie kont księgi głównej; Sporządzanie zestawień i analiz ekonomicznych; Digitalizacja oraz import dokumentów księgowych do systemu ERP; Stopniowe wdrażanie się w tematykę podatkową i księgową;
  • Pracownik Administracyjny ds. Frachtu Morskiego

    cargo-partner spedycja sp. z o.o.   Wysogotowo, k. Poznania    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: organizacja obrotu dokumentów działu spedycji (kompletowanie, sprawdzanie poprawności i archiwizowanie dokumentów; wystawianie faktur) współpraca z biurami cargo-partner w Polsce i na świecie rozwój działalności...
  • Asystent / Asystentka ds. Księgowości

    Crowe Advartis Accounting Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    asystent  rekrutacja online
    1 dni
    Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów.
  • Specjalista – Asystent finansowy / Specjalistka – Asystentka finansowa

    Centrum Nauki Kopernik   Warszawa, Powiśle    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Inicjatywa „SOWA - Strefa Odkrywania, Wyobraźni i Aktywności” finansowana jest w ramach dotacji Ministra Nauki, na podstawie umowy Nr 1/CNK-SOWA/2021 z dnia 2 marca 2021 r. w sprawie uruchomienia przez Centrum Nauki Kopernik 50 lokalnych Stref Odkrywania, Wyobraźni i Aktywności (SOWA) w...
  • Asystent Księgowego

    DSPL Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat   4 200 - 4 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: prowadzenie ewidencji księgowej kosztowej i środków trwałych; dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych; prowadzenie procesu uzgadniania rozrachunków i transakcji finansowych oraz rozliczanie operacji finansowych; księgowanie oraz rozliczanie faktur od dostawców i...
  • Młodszy Specjalista ds. Fakturowania

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Główne obowiązki: Kontrola dokumentów źródłowych niezbędnych do wystawiania faktur sprzedaży Wprowadzanie faktur kosztowych Wystawianie faktur sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi Weryfikacja oraz akceptacja not korygujących dotyczących faktur sprzedaży Archiwizacja dokumentów
  • Pracownik Działu Faktur

    Juwentus Serwis sp. z o.o.   Warszawa, Ursynów, ul. Poloneza 91    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid
    3 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: wystawianie faktur sprzedażowych i korygujących; weryfikowanie i akceptowanie not korygujących; nadzór nad obiegiem dokumentów; terminowe przetwarzanie dokumentacji zgodnie z procedurami firmy; telefoniczny bądź e-mailowy kontakt z klientami; przestrzeganie procedur...
  • Asystentka / Asystent Działu Kontrolingu

    JT S.A.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: Rejestrowanie faktur; Segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju; Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym; Przygotowywanie zestawień i raportów; Bieżące prace administracyjne; Wsparcie działu kontrolingu w codziennej pracy;