Najnowsze oferty pracy

  • Koordynator ds. content marketing i social media

    ID DROP   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu   6 000 - 9 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
    14 godz.
    Wynagrodzenie: 7000 - 9000 PLN netto – B2B 6000 - 7500 PLN brutto – umowa zlecenie Opis stanowiska: współtworzenie strategii komunikacji SM dla klientów agencji; tworzenie i realizacja harmonogramu publikacji postów, stories, reels, (Ig, Fb, LinkedIn) samodzielne prowadzenie firmowych...
  • Content System Manager (DAM)

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    What the day will look like Maintaining assigned library content, including incorporation of timely updates to existing material, building out new content, and retiring outdated content; Coordinating with Regional Sales Enablement Leaders and Subject Matter Experts to revise and develop material on...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Content Marketingu

    ZAMEL Sp. z o.o.   Pszczyna    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: tworzenie contentu na potrzeby stron internetowych, bloga, artykułów; prowadzenie portali społecznościowych firmy; monitorowanie obecności firmy w portalach zewnętrznych (marketing szeptany) tworzenie materiałów marketingowych na podstawie tekstów źródłowych;...
  • Content System Manager

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Współpraca z regionalnymi liderami wsparcia sprzedaży i ekspertami od treści w celu okresowego i ad-hoc'owego tworzenia i modyfikowania materiałów; Wsparcie w przygotowaniu grafik do projektów; Kontrola treści pod kątem formatowania, ortografii, gramatyki i zgodności z...
  • Specjalista ds. SEO content

    Praca.pl Sp. z o.o.   Gliwice    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    14 dni
    Zakres obowiązków: Tworzenie i zarządzanie treściami marketingowymi dla różnych kanałów, Analiza trendów, efektywności marketingu, tworzenie KPI.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Komunikacji

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Kraków, ul. Kamieńskiego 51    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Współtworzenie strategii aktywności PR oraz pozyskiwanie i prowadzenie patronatów medialnych; Inicjowanie i prowadzenie współpracy partnerskich; Przygotowywanie strategii i harmonogramu komunikacji we wszystkich kanałach społecznościowych oraz na firmowych stronach...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Content Manager Warszawa
E-Learning & Multimedia Content Specialist

E-Learning & Multimedia Content Specialist

T-Mobile Polska S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
1095 dni temu
E-Learning & Multimedia Content Specialist
Warszawa
Czego możesz się
spodziewać?

 

Jako E-Learning & Multimedia Content Specialist będziesz odpowiedzialny/a za tworzenie materiałów blended learning dla wirtualnych lub tradycyjnych programów rozwojowo – szkoleniowych.

Rola ta obejmuje cały cykl tworzenia treści, od przeprowadzenia wstępnej oceny potrzeb, projektowania, testowania, dostosowywania i pomiaru wpływu treści instruktażowych/szkoleniowych.

Ponadto możesz podejmować się specjalnych projektów w ramach zespołu Learning & Development, w tym wyszukiwanie i wybór partnerów zewnętrznych, ułatwianie sesji, wspieranie uruchamiania nowych programów, przygotowanie grafik  itp.

 

Zadania, które
na Ciebie czekają:
  • Opracowanie angażujących treści do programów nauczania cyfrowego, osobistego i mieszanego;
  • Realizacja strategii rozwojowo -szkoleniowej poprzez platformę zdalną, interaktywne formy (np. pigułki wiedzy, filmy, webinaria, gry itp.), wykorzystanie aplikacji internetowych;
  • Nadzór nad jakością materiałów, spójnością i wizualizacją kursów oraz ich zgodnością z metodologią e-learning;
  • Przygotowanie materiałów do druku lub publikacji w Internecie;
  • Tworzenie koncepcji graficznych – wizerunkowych, produktowych i/lub rozwijanie istniejących koncepcji graficznych, nadawanie im świeżości, innej perspektywy;
  • Dostosowanie koncepcji do materiałów i mediów tradycyjnych jak i elektronicznych;
  • Współpraca z zewnętrznymi dostawcami szkoleń e-learningowych;
  • Administracja platform i aplikacji szkoleniowych w tym tworzenie systemu oceny aktywności szkoleniowej uczestników oraz testów wiedzy;
  • Monitorowanie i raportowanie rezultatów, ilości oraz jakości szkoleń.
W realizacji
zadań
pomoże Ci:
  • Znajomość narzędzi articulate;
  • Znajomość programów grafiki rastrowej i wektorowej;
  • Obsługa cms np. wordpress;
  • Podstawowa znajomość html i css;
  • Tworzenie treści wideo (realizacja nagrań, postprodukcja);
  • Umiejętność tworzenia materiałów do druku;
  • Umiejętność tworzenia prezentacji, tutoriali, infografik;
  • Poruszanie się w: MS Office Outlook, Word, Excel, Power Point;
  • Administrowanie LMS;
  • Kreatywność, zmysł estetyczny, umiejętności komunikacyjne;
  • Ciekawość i wyszukiwanie trendów w tworzeniu treści (np. grywalizacja, AI, AR);
  • Bardzo dobra organizacja pracy i budowanie relacji z różnymi interesariuszami;
  • Dbałość o terminowe i jakościowe realizowanie zadań;
  • Zaangażowania w tworzenie programów rozwojowych oraz motywacja do zmieniania status quo;
  • Dobra znajomość języka angielskiego.

Byłoby świetnie gdybyś:

  • Miał/a 3-5-letnie doświadczenie zawodowe w opracowywaniu treści edukacyjnych dla dużej organizacji;
  • Portfolio, które pokaże że potrafisz samodzielnie projektować, rozwijać, planować i wdrażać moduły e-learningowych i sesje wirtualne;
  • Mógł/mogła pochwalić się certyfikatem w zakresie projektowania e-learningowego i / lub projektowania instruktażowego.
Oferujemy:
  • Możliwość współpracy zdalnej
  • Możliwość korzystania z prywatnej opieki medycznej na preferencyjnych warunkach
  • Bezpłatne miejsce parkongowe
  • Długofalowa współpraca w oparciu o kontrakt B2B
  • Dostęp do pakietów sportowych po preferencyjnych cenach
  • i wiele innych...
 

Poznaj

T-Mobile Polska S.A.

Dlaczego warto?

Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.

Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.

Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości - bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.

Proces rekrutacji

Krok zbieranie_aplikacji Zaaplikuj
Krok ikona spotkanie Poznajmy się
Krok ikona propozycja wspolpray Dołącz do nas

Podobne oferty

  • Koordynator ds. content marketing i social media

    ID DROP   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu   6 000 - 9 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
    14 godz.
    Wynagrodzenie: 7000 - 9000 PLN netto – B2B 6000 - 7500 PLN brutto – umowa zlecenie Opis stanowiska: współtworzenie strategii komunikacji SM dla klientów agencji; tworzenie i realizacja harmonogramu publikacji postów, stories, reels, (Ig, Fb, LinkedIn) samodzielne prowadzenie firmowych...
  • Content System Manager (DAM)

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    What the day will look like Maintaining assigned library content, including incorporation of timely updates to existing material, building out new content, and retiring outdated content; Coordinating with Regional Sales Enablement Leaders and Subject Matter Experts to revise and develop material on...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Content Marketingu

    ZAMEL Sp. z o.o.   Pszczyna    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: tworzenie contentu na potrzeby stron internetowych, bloga, artykułów; prowadzenie portali społecznościowych firmy; monitorowanie obecności firmy w portalach zewnętrznych (marketing szeptany) tworzenie materiałów marketingowych na podstawie tekstów źródłowych;...
  • Content System Manager

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Współpraca z regionalnymi liderami wsparcia sprzedaży i ekspertami od treści w celu okresowego i ad-hoc'owego tworzenia i modyfikowania materiałów; Wsparcie w przygotowaniu grafik do projektów; Kontrola treści pod kątem formatowania, ortografii, gramatyki i zgodności z...
  • Specjalista ds. SEO content

    Praca.pl Sp. z o.o.   Gliwice    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    14 dni
    Zakres obowiązków: Tworzenie i zarządzanie treściami marketingowymi dla różnych kanałów, Analiza trendów, efektywności marketingu, tworzenie KPI.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Komunikacji

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Kraków, ul. Kamieńskiego 51    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Współtworzenie strategii aktywności PR oraz pozyskiwanie i prowadzenie patronatów medialnych; Inicjowanie i prowadzenie współpracy partnerskich; Przygotowywanie strategii i harmonogramu komunikacji we wszystkich kanałach społecznościowych oraz na firmowych stronach...