Krajowy Fundusz Kapitałowy S.A. (KFK) ma na celu przyśpieszenie rozwoju rodzimego rynku kapitałowego dla innowacyjnych przedsiębiorców będących we wczesnych fazach rozwoju. KFK wraz z inwestorami prywatnymi zainwestował w 17 funduszy venture capital (VC): cały program KFK (do k. 2017 r.) zaangażował 331 mln zł środków prywatnych oraz 317 mln zł środków publicznych, łącznie 648 mln zł. Fundusze te zadeklarowały blisko 600 mln zł inwestycji w 213 startupów, z czego zainwestowały już 510 mln zł. Dodatkowo, startupy z programu KFK pozyskały na swój rozwój kolejne środki publiczne oraz prywatne w łącznej wartości ponad 280 mln zł.
Krajowy Fundusz Kapitałowy S.A,
w związku z dynamicznym rozwojem portfela inwestycyjnego poszukuje do swego zespołu kandydatów na stanowisko:
Podstawowe zadania:
- opracowywanie regulacji wewnętrznych w zakresie: audytu wewnętrznego, ryzyka operacyjnego, zarządzania ryzykiem braku zgodności oraz nadzór nad przestrzeganiem procedur i regulaminów wewnętrznych,
- dokonywanie analiz i ocen mających na celu usprawnienie działalności KFK, funkcjonowania mechanizmów kontroli wewnętrznej oraz zarządzania ryzykiem,
- przeprowadzanie kontroli wewnętrznych według przygotowanego planu, sporządzanie dokumentacji pokontrolnej oraz monitorowanie wydanych rekomendacji,
- przekazywanie Zarządowi oraz Radzie Nadzorczej KFK okresowych informacji o stwierdzonych ryzykach i słabościach mechanizmów kontroli wewnętrznej oraz o efektach podjętych działań w celu ich usunięcia,
- przeprowadzanie czynności kontrolnych w funduszach kapitałowych, którym KFK udzielił wsparcia finansowego oraz u przedsiębiorców, na rzecz których taki fundusz kapitałowy dokonał inwestycji,
- opracowywanie projektów regulacji wewnętrznych w zakresie bezpieczeństwa informacji (w tym danych osobowych) i ciągłości działania oraz wsparcie w ich wdrażaniu,
- opracowywanie analiz i raportów dotyczących stanu bezpieczeństwa informacji,
- obsługa incydentów związanych z bezpieczeństwem informacji i ciągłością działania, w tym naruszeń przepisów o ochronie danych osobowych,
- przygotowywanie i prowadzenie szkoleń wewnętrznych w powyższym zakresie.
Od Kandydata/Kandydatki oczekujemy:
- wykształcenia wyższego,
- kilkuletniego doświadczenia w obszarze: audytu wewnętrznego, zarządzania ryzykiem operacyjnym oraz ryzykiem braku zgodności,
- praktycznej znajomości przepisów o ochronie danych osobowych,
- znajomości zagadnień związanych z bezpieczeństwem teleinformatycznym.
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- samodzielne stanowisko raportujące bezpośrednio do Prezesa Spółki,
- dużą samodzielność działania w realizowaniu powierzonych zadań,
- pakiet prywatnej opieki medycznej.