Ekspert ds. Klientów Biznesowych
Miejsce pracy: Kraków
Czym się będziesz zajmować?
- Sprzedażą produktów i usług Play
- Pozyskiwaniem i utrzymaniem Klientów Biznesowych z określonego segmentu rynku
- Budowaniem i utrzymywaniem długotrwałych relacji z Klientami
- Doradztwem w zakresie ofert i usług Play
- Prowadzeniem negocjacji biznesowych
- Obsługą Klientów zgodnie ze standardami Play
- Monitorowaniem działań konkurencji
Czego od Ciebie oczekujemy?
- Minimum rocznego doświadczenia w sprzedaży do klientów biznesowych
- Doskonałych zdolności interpersonalnych
- Znajomości technik sprzedaży
- Dyspozycyjności i gotowości do pracy w terenie
- Dobrej organizacji pracy własnej
- Samodzielności i dynamizmu w działaniu
- Dokładności i sumienności w raportowaniu oraz prowadzeniu dokumentacji
- Stałego podnoszenia swoich kwalifikacji
- Czynnego prawa jazdy kategorii B
Jeśli zatem:
- Szukasz stabilnego zatrudnienia – mamy dla Ciebie umowę o pracę
- Cenisz jasne zasady – zadbaliśmy o przejrzysty system wynagrodzeń
- Chcesz się rozwijać i podnosić kwalifikacje – zapewniamy bogaty system szkoleń i możliwości awansu
- Liczysz na pełne zaplecze do wykonywania swych obowiązków – zaopatrzymy Cię w niezbędne narzędzia: samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy oraz Internet
A dodatkowo:
- Wymagasz od pracodawcy czegoś więcej niż tylko standardu – wyposażymy Cię w kartę MultiSport, bilety do kina, telefon służbowy oraz ubezpieczenie i prywatną opiekę medyczną
- Oczekujesz profesjonalnego wdrożenia – możesz liczyć na wsparcie
- Umowa o pracę na zastępstwo
- System premiowy powiązany z Twoimi osobistymi wynikami pracy
- Różnorodne możliwości rozwoju: szkolenia, projeky, rekrutacje wewnętrzne
- Imprezy integracyjne
- Tyt i tylko Ty decydujesz jak ubierasz się do pracy
- Świętujemy sukcesy
- Karta multisport
- Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie