specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 5 000 - 8 500 zł / mies. (w zal. od umowy)
3 dni
Na Czym Będzie Polegała Twoja Praca? Samodzielne prowadzenie Ksiąg Handlowych (pełna księgowość). Prowadzenie księgowości uproszczonej (KPiR, ryczałt). Sporządzanie wszystkich wymaganych deklaracji podatkowych (głównie VAT). Realizacja procesów związanych z obsługą kadr i płac....
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko
13 dni
Zakres obowiązków: bieżąca weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym; księgowanie faktur zakupowych i dekretowanie operacji finansowych; uzgadnianie zapisów księgowych dotyczących podatku VAT i CIT; rozliczanie utargów kasjerskich i kontrola ewentualnych rozbieżności;...
QLOC S.A.
małopolskie
praca zdalna
za 3 dni wygasa
siedziba firmy: Warszawa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Możliwość pracy zdalnej, hybrydowej lub stacjonarnej (do wyboru) OPIS STANOWISKA Księgowanie dokumentów zakupowych i obsługa rozliczeń bankowych. Wystawianie faktur sprzedażowych oraz kontrola poprawności danych. Realizacja rozliczeń pracowniczych, w tym delegacji. Wsparcie w prowadzeniu...
QLOC S.A.
małopolskie
praca zdalna
za 3 dni wygasa
siedziba firmy: Warszawa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Możliwość pracy zdalnej, hybrydowej lub stacjonarnej (do wyboru) OPIS STANOWISKA Ewidencjonowanie faktur zakupu i obsługa przelewów bankowych. Księgowanie wyciągów oraz przygotowywanie dokumentów sprzedażowych. Prowadzenie rozliczeń pracowniczych i wsparcie procesów księgi głównej....
Opis stanowiska: Nadzór nad jakością, kompletnością i poprawnością danych finansowych kontraktu, analiza odchyleń i różnic. Kontrola przychodów i kosztów. Zarządzanie rezerwami kosztowymi/przychodowymi. Nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych i prawnych. Ścisła współpraca z...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko
1 dni
Zakres obowiązków: bieżąca weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym; dekretowanie i księgowanie faktur zakupowych; uzgadnianie zapisów księgowych w zakresie podatku VAT, CIT; rozliczanie utargów kasjerskich i weryfikacja rozbieżności; uzgadnianie księgowań przy...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
OPIS ZADAŃ/ STANOWISKA PRACY: ewidencja zdarzeń związana z ruchem środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, wystawianie dokumentów dotyczących ewidencji środków trwałych, kontrola poprawności zapisów oraz uzgadnianie kont związanych z ewidencją środków trwałych...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat 5 500 - 8 400 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Dekretowanie i systematyczne wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego; Księgowanie kosztów w zespole 4 i 5 wg rodzajów oraz stanowisk kosztów; Przygotowywanie zestawień i sprawozdań; Księgowanie faktur, dokumentów księgowych, wyciągów bankowych; Kontrolowanie poprawności danych...
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 5 000 - 8 500 zł / mies. (w zal. od umowy)
3 dni
Zakres obowiązków: Prowadzenie księgowości uproszczonej (Książka przychodów i rozchodów, ryczałt). Prowadzenie ksiąg handlowych. Prowadzenie rejestrów VAT oraz sporządzanie deklaracji VAT. Przygotowywanie zestawień dla klientów biura. Sporządzanie sprawozdań finansowych. Obsługa kadrowo-płacowa.
W Arche Consulting koncentrujemy się na połączeniu innowacyjnego podejścia do realizacji projektów rekrutacyjnych oraz profesjonalnego kontaktu z Klientami i Kandydatami. Połączenie zdobytego przez nas doświadczenia oraz pasji, z jaką skupiamy się na działaniu, pozwala nam na skuteczne wsparcie Firm w poszukiwaniu pracowników oraz pomoc Kandydatom w znalezieniu dobrej pracy.
Naszym Klientem jest polsko - norweska firma, działająca w zakresie przetwarzania ryb hodowlanych. Obecnie, w związku z rozwojem struktur twardego HR naszego Klienta poszukujemy Kandydatów zainteresowanych dalszym rozwojem w ramach firmy działającej na rynku międzynarodowym.
Ekspert ds. Optymalizacji Procesów Księgowych
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: EO/KD
Zadania:
współpraca z Global Process Ownerami pod kątem optymalizacji, standaryzacji i doskonalenia procesów księgowych,
udział w tworzeniu procedur i specyfikacji,
wsparcie tranzycji procesów księgowych,
tworzenie raportów i analiz finansowych,
proponowanie nowych rozwiązań, udział w testowaniu nowych funkcjonalności.
Wymagania:
doświadczenie w procesie R2R oraz P2P lub O2C,
doświadczenie w optymalizacji procesów księgowych oraz migracjach procesów księgowych,
wykształcenie wyższe na kierunku finansowym,
biegła znajomość j. angielskiego,
gotowość do podróży służbowych.
Firma oferuje:
stałą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
atrakcyjne warunki zatrudnienia,
bogaty pakiet świadczeń dodatkowych,
możliwość udziału w nowych, międzynarodowych projektach,
współudział w tworzeniu działu księgowości,
realny wpływ na rozwój firmy.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 5 000 - 8 500 zł / mies. (w zal. od umowy)
3 dni
Na Czym Będzie Polegała Twoja Praca? Samodzielne prowadzenie Ksiąg Handlowych (pełna księgowość). Prowadzenie księgowości uproszczonej (KPiR, ryczałt). Sporządzanie wszystkich wymaganych deklaracji podatkowych (głównie VAT). Realizacja procesów związanych z obsługą kadr i płac....
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko
13 dni
Zakres obowiązków: bieżąca weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym; księgowanie faktur zakupowych i dekretowanie operacji finansowych; uzgadnianie zapisów księgowych dotyczących podatku VAT i CIT; rozliczanie utargów kasjerskich i kontrola ewentualnych rozbieżności;...
QLOC S.A.
małopolskie
praca zdalna
za 3 dni wygasa
siedziba firmy: Warszawa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Możliwość pracy zdalnej, hybrydowej lub stacjonarnej (do wyboru) OPIS STANOWISKA Księgowanie dokumentów zakupowych i obsługa rozliczeń bankowych. Wystawianie faktur sprzedażowych oraz kontrola poprawności danych. Realizacja rozliczeń pracowniczych, w tym delegacji. Wsparcie w prowadzeniu...
QLOC S.A.
małopolskie
praca zdalna
za 3 dni wygasa
siedziba firmy: Warszawa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Możliwość pracy zdalnej, hybrydowej lub stacjonarnej (do wyboru) OPIS STANOWISKA Ewidencjonowanie faktur zakupu i obsługa przelewów bankowych. Księgowanie wyciągów oraz przygotowywanie dokumentów sprzedażowych. Prowadzenie rozliczeń pracowniczych i wsparcie procesów księgi głównej....
Opis stanowiska: Nadzór nad jakością, kompletnością i poprawnością danych finansowych kontraktu, analiza odchyleń i różnic. Kontrola przychodów i kosztów. Zarządzanie rezerwami kosztowymi/przychodowymi. Nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych i prawnych. Ścisła współpraca z...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko
1 dni
Zakres obowiązków: bieżąca weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym; dekretowanie i księgowanie faktur zakupowych; uzgadnianie zapisów księgowych w zakresie podatku VAT, CIT; rozliczanie utargów kasjerskich i weryfikacja rozbieżności; uzgadnianie księgowań przy...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
OPIS ZADAŃ/ STANOWISKA PRACY: ewidencja zdarzeń związana z ruchem środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, wystawianie dokumentów dotyczących ewidencji środków trwałych, kontrola poprawności zapisów oraz uzgadnianie kont związanych z ewidencją środków trwałych...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat 5 500 - 8 400 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Dekretowanie i systematyczne wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego; Księgowanie kosztów w zespole 4 i 5 wg rodzajów oraz stanowisk kosztów; Przygotowywanie zestawień i sprawozdań; Księgowanie faktur, dokumentów księgowych, wyciągów bankowych; Kontrolowanie poprawności danych...
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 5 000 - 8 500 zł / mies. (w zal. od umowy)
3 dni
Zakres obowiązków: Prowadzenie księgowości uproszczonej (Książka przychodów i rozchodów, ryczałt). Prowadzenie ksiąg handlowych. Prowadzenie rejestrów VAT oraz sporządzanie deklaracji VAT. Przygotowywanie zestawień dla klientów biura. Sporządzanie sprawozdań finansowych. Obsługa kadrowo-płacowa.