Pion Małych i Średnich Przedsiębiorstw
Zadania:
-
Monitorowanie wyników sprzedaży i jej efektywności, analizowanie jednorazowych, niespodziewanych trendów, realizacji akcji komercyjnych
-
Monitorowanie i analiza wykonania budżetu Pionu i opracowywanie prognoz jego realizacji
-
Zarządzanie systemem raportowania, analiz biznesowych oraz tworzenie i dystrybucja raportów. Wykorzystywanie SQL do ekstrakcji danych z hurtowni oraz umiejętne przedstawienie wyników i wniosków w formie raportu dla finalnego odbiorcy
-
Określanie wymagań do rozwoju zarządzania relacjami z Klientami (CRM operacyjny), w zakresie obsługi kampanii i kontaktów sprzedażowych
-
Rozwój modeli analitycznych przewidujących potrzeby Klientów, wspierających sprzedaż produktów Banku i optymalizujących dobór kanału kontaktu z Klientem
Korzyści:
- Pełna wyzwań praca w organizacji finansowej będącej liderem bankowości w Polsce
- System szkoleń i programów rozwojowych
- Stabilne zatrudnienie i atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych
- Możliwość zdobycia doświadczenia w pracy w bankowości i dziedzinie funduszy UE
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ekonomiczne
- Min. 2-letnie doświadczenie w bankowości
- Analizy i badania w tym analiza controllingowa
- Umiejętności analityczne
- Znajomość procesu raportowania, prowadzenia monitoringu dochodowości operacji z Klientami, monitoring transakcji
- Monitorowanie wyników sprzedaży i ich skuteczności,
- Umiejętność przygotowywania raportów sprzedażowych, rankingów i analiz
- Znajomość pakietu MS Office na dobrym poziomie
- Znajomość MS SQL, Oracle SQL, VBA
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- Współpraca i budowanie relacji
- Samodzielność w działaniu