Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: CEN/268/06/2017
Główne zadania:
• tworzenie kompleksowych programów sponsorskich, powiązanych z obszarami funkcjonowania biznesu, wspierających pozycjonowanie marki
• uczestnictwo w budowie i monitorowaniu realizacji strategii sponsorskiej oraz strategii CSR
• monitorowanie harmonogramu projektów sponsorskich
• przygotowywanie sprawozdania z działalności sponsorskiej Banku
• uzgadnianie warunków umów oraz przygotowywanie odpowiedzi na przesyłane do Banku oferty sponsorskie
• przygotowywanie analiz i raportów
• współpraca przy planowaniu budżetu
Oczekujemy:
• wykształcenia wyższego; preferowane kierunki ekonomiczne lub społeczne
• specjalistycznej wiedzy na temat sponsoringu oraz branży finansowej
• doświadczenia w zakresie realizacji i zarządzania projektami sponsorskimi
• doświadczenia w przygotowywaniu raportów
• umiejętności organizacyjnych i planowania strategicznego
• zarządzania projektami
Oferujemy:
• konkurencyjne wynagrodzenie
• umowę o pracę
• atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
• profesjonalny system szkoleń