Ekspert ds. UX Design i Content Marketingu
Oferujemy:
- Atrakcyjną lokalizację na zielonym Powiślu (metro Centrum Nauki Kopernik)
- Umowę o pracę
- Strefę relaksu w przyjemnej przestrzeni
- Elastyczny czas pracy
- Płatny program poleceń pracowników
- Kafeterię benefitów, Medicover i ubezpieczenie grupowe
- Sekcje sportowe (biegowa, koszykówki), strefę dla rowerzystów (parking, szatnie, prysznice)
Nasza oferta jest dla Ciebie, jeśli:
- Jesteś proaktywny/a, pomysłowy/a i masz energię do działania;
- Jesteś przedsiębiorczy/a, traktujesz pracę i prowadzone projekty jak własną działalność;
- Potrafisz tworzyć projekty na potrzeby e-commerce
- Posiadasz doświadczenie jako grafik kreatywny w projektowaniu i przygotowywaniu materiałów reklamowych, biegle posługujesz się programami z pakietu Adobe (Photoshop, InDesign, Illustator, AD)
- Masz niegasnącą potrzebę działania, wdrażania, szukania nowości, jesteś na bieżąco z trendami w webdesignie
- Cechuje Cię nastawienie na współpracę i wspólny, szeroki cel, szukanie rozwiązań w konfliktach;
- Jesteś asertywny/a, mówisz nie, tam, gdzie trzeba;
- Potrafisz ocenić sensowność biznesową prowadzonych inicjatyw;
- Masz co najmniej 4 lat doświadczenia w obszarze e-marketingu, w tym doświadczenia we wdrażaniu i optymalizacji serwisów internetowych;
- Znasz zasady i narzędzia SEO oraz podstawy HTML/CSS
- Masz praktyczną znajomość Google Analitycs i innych narzędzi analitycznych;
- Posiadasz doświadczenie w pracy z systemami CMS;
- Masz doświadczenie i znajomość dobrych praktyk i zasad UX.
Do Twoich zadań należeć będzie:
- Zarządzanie projektem nn.pl, czyli odpowiadanie za wszystko, co dzieje się ze stroną;
- Obsługa strony na bieżąco przez:
- pracę w CMS nad tworzeniem zawartości;
- kontrolę stabilności – obsługę błędów na stronie;
- współpracę ze wszystkimi, których dotyczy temat nn.pl i reagowanie na ich potrzeby.
- Rozwijanie strony poprzez:
- wdrażanie nowych projektów i nowych funkcjonalności;
- wprowadzanie nowej oferty i produktów;
- ciągłą optymalizację pod kątem konwersji i SEO;
- proaktywne opracowywanie pomysłów, zmian, nowych kierunków.
- Realizacja projektów UX i content marketingowych. Prowadzenie ich samodzielnie albo wchodzenie w rolę konsultanta w projektach prowadzonych w firmie;
- Działanie na bieżąco z technologią, przygotowywanie dokumentacji wdrożeniowej, zbieranie danych i wymagań systemowych niezbędnych do implementacji nowych rozwiązań;
- Testowanie i akceptowanie rozwiązań dostarczanych wewnętrznie i zewnętrznie;
- Zarządzanie pracą agencji interaktywnej, m.in. rozliczanie, planowanie, koordynacja, motywowanie oraz poprawianie efektywności i jakości;
- Zarządzanie budżetem przeznaczonym na działania digital;
- Analiza ruchu i proaktywne wprowadzanie ulepszeń;
- Wyszukiwanie nowych rozwiązań, wdrażanie prototypów i nowych narzędzi, ciągłe testowanie nowinek.
Dołączdonas!
Aplikuj