Koordynator ds. optymalizacji obszaru zarządzania flotą transportu wewnętrznego będzie wspierać kadrę zarządzającą magazynów logistycznych oraz terminali cross-dockingowych DB Schenker w zakresie optymalizacji zarządzania flotą wózków widłowych. Na obszarze całej Polski (31 magazynów) będzie dbał/a o optymalne wykorzystanie floty, jej zakup oraz utrzymanie (serwis).
- Praca na styku biznesu (logistyka magazynowa, transport lądowy) i procurementu (zakupów).
- Doradztwo i zakup sprzętu, uczestnictwo w negocjacjach zakupowych.
- Analiza danych dotyczących eksploatacji sprzętu, kosztów i terminów przeglądów serwisowych.
- Analiza danych dotyczących czasu pracy wózków i rekomendowanie rozwiązań w zakresie ich optymalnego wykorzystania.
- Inicjowanie oszczędności kosztowych dotyczących wykorzystania floty wózków widłowych.
- Współpracę z szefami jednostek magazynowych oraz innymi działami w firmie.
- Optymalizację wykorzystania floty wózków widłowych w Polsce i Klastrze North&East Europe.
- Bieżącą współpracę z dostawcami sprzętu MHE w zakresie wyboru nowego sprzętu, zwrotu używanego sprzętu, napraw, uszkodzeń, nowych rozwiązań etc.
- Doświadczenie w zakresie utrzymania floty transportu wewnętrznego (wózków widłowych) – warunek konieczny; mile widziane doświadczenie: w firmie o rozproszonej strukturze, posiadającej dużą flotę wózków.
- Dobre przygotowanie merytoryczne – warunek konieczny: znajomość technologii w zakresie wózków widłowych (np. producentów oraz rodzajów wózków i ich zastosowań, dostępnych na rynku rozwiązań i ich kosztów; zorientowanie w kwestiach związanych z serwisowaniem oraz rozliczaniem motogodzin).
- Umiejętności analityczne (np. wyciąganie wniosków z dużej ilości danych; dopasowanie rozwiązań do konkretnych procesów).
- Orientacja na innowacyjne rozwiązania i optymalizację procesów.
- Umiejętność nawiązywania relacji z osobami na różnych poziomach organizacji.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
- Gotowość do odbywania częstych podróży służbowych (po okresie pandemii – obecnie pracujemy zdalnie).
- Pracę na samodzielnym, eksperckim stanowisku związanym z wdrażaniem najlepszych praktyk i optymalizacji w zakresie wykorzystania sprzętu MHE.
- Przestrzeń do realizowania własnych pomysłów i wdrażania innowacji.
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bezpośrednio przez Schenker.
- Pracę w stabilnej, nieustannie rozwijającej się firmie, która jest globalnym liderem w branży.
- Przyjazna atmosfera w pracy.
- Możliwość rozwoju i podniesienia kwalifikacji.
- Dla obcokrajowców wsparcie prawne przy uzyskaniu tymczasowego karty pobytu i innych dokumentów.
- Możliwość udziału w corocznych wydarzeniach - Turniej Sportowy.
- Możliwość organizacji/ wzięcia udziału w akcjach charytatywnych: Szlachetna Paczka, Świąteczny Czas Pomagania, Zielony Czas Pomagania.
- Możliwość wszechstronnego rozwoju poprzez udział w projektach, szkoleniach i wymianę doświadczeń.
- Możliwość dofinansowania nauki – kursy doszkalające, studia podyplomowe (po przepracowanym roku).
- Możliwość wzięcia udziału w programie mentoringowym.
- Premia miesięczna, bony świąteczne, wczasy pod gruszą.
- Możliwość korzystania z ZFŚS- możliwość uzyskania nieoprocentowanej pożyczki.
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty multisport.
- Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego PPE.
- Możliwość uzyskania dodatkowego wynagrodzenia w przypadku polecenia znajomych do pracy.
Poznaj
Schenker Sp. z o.o.
Dlaczego warto?
Poznawaj świat i biznes z DB Schenker. Jesteśmy globalnym operatorem logistycznym. Nasza sieć obejmuje 130 krajów i łączy najważniejsze punkty na świecie. Wspieramy przemysł i handel w światowej wymianie towarów wykorzystując transport lądowy, lotniczy, oceaniczny i logistykę kontraktową. Obsługujemy łańcuchy dostaw firm z wielu branż. Pracujemy w różnorodnym i międzynarodowym środowisku. Prowadząc biznes stawiamy na specjalistów i menedżerów, którzy w swojej pracy cenią wyzwania, stawiają na innowacyjność i podważają status quo. Dołącz do zespołu naszych ekspertów, zaaplikuj do nas.
Opinie pracowników
-
Irek Kaniewski
Koordynator Obsługi Logistycznej
Praca w DB Schenker daje mi poczucie stabilizacji zawodowo-finansowej oraz możliwość rozwoju. Niezmiernie ważne dla mnie jest zachowanie równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym – DB Schenker zdecydowanie umożliwia to, a nawet wspiera, zapewniając różnego rodzaju benefity, np. kartę multi sport czy bilety do teatru.
Bez wątpienia dużą zaletą DB Schenker jest profesjonalizm, dojrzałość biznesowa oraz otwartość przełożonych i ich gotowość do pomocy. Dzięki tym czynnikom pracownik ma możliwość nieustannego rozwoju. Doceniam dużą samodzielność w działaniu, różnorodność zadań oraz możliwość uczestniczenia w projektach wykraczających poza zakres codziennych obowiązków. To, co jeszcze jest ważne, to wysokiej klasy narzędzia do codziennej pracy oraz nowoczesne rozwiązania IT. -
Artur Piasecki
Brygadzista/ Foreman
Praca w DB Schenker daje mi przede wszystkim wolność finansową, dobrą płacę adekwatną do moich umiejętności i stanowiska. To z kolei gwarantuje mi poczucie bezpieczeństwa i stabilności. Mam dostęp do różnych benefitów jak na przykład Medicover, MultiSport , dofinansowanie edukacji. Poruszając jakiś temat w moim środowisku pracy, czuję że mój głos coś znaczy, ewentualne problemy są szybko rozwiązywane. Moje miejsce pracy jest czyste i uporządkowane, w końcu praca to nasz drugi dom.
Nie miałem też problemów w zakresie wszelkich spraw „pracowniczych”, typu urlopy czy dni wolne. Na wszystko można się łatwo umówić i dopasować terminy.
Do samego miejsca, w którym pracuję mam 10 minut autem. To jest dla mnie bardzo ważne. Ludzie otaczający mnie tworzą przyjacielską atmosferę i mimo różnicy opinii, zawsze potrafimy znaleźć kompromis.
Pracę w DB Schenker zacząłem od stanowiska pracownika magazynu. Następnie zmieniłem stanowisko na operatora wózka widłowego. Moje duże zaangażowanie w pracę zaowocowało propozycją objęcia stanowiska brygadzisty, którą przyjąłem.
W międzyczasie uczestniczyłem w wielu szkoleniach teoretycznych i praktycznych na terenie całej Polski. Moja praca wiąże się z wyjazdami do innych magazynów Schenker w Polsce i na świecie. Daje mi to wiele możliwości zdobycia nowych doświadczeń. Uczę się dużo nowych rzeczy i nabywam umiejętności obserwując, pracując i rozmawiając z innymi ludźmi, co przekłada się na moją pracę.
Proces rekrutacji
- Krok Selekcja aplikacji
- Krok Przesłanie CV
- Krok Weryfikacja CV przez dział HR
- Krok Rozmowa telefoniczna
- Krok Spotkanie z przełożonym
- Krok Witaj w DB Schenker!