- kompleksowe projektowanie i aktualizacja planogramów (graficzny plan ekspozycji produktów) określonych kategorii dla różnych formatów sklepów (w systemie Spaceman), z uwzględnieniem sezonowości, priorytetów sprzedażowych i fizycznych ograniczeń półki,
- przekształcanie twardych danych sprzedażowych i wskaźników (marża, rotacja) w wizualne strategie, które maksymalizują użyteczność i odpowiadają na potrzeby Klienta,
- tłumaczenie strategii handlowej na język operacyjny poprzez tworzenie czytelnych instrukcji wdrożeniowych i standardów dla pracowników sklepów,
- cykliczne wizyty w placówkach w celu audytowania zgodności ekspozycji z planem oraz wspieranie kierowników w rozwiązywaniu problemów wdrożeniowych,
- monitorowanie efektywności przyjętych rozwiązań, przygotowywanie analiz powykonawczych oraz rekomendowanie zmian usprawniających sprzedaż,
- śledzenie trendów w merchandisingu, działań konkurencji oraz zmian w zachowaniach konsumenckich.
- dobra znajomość rynku, trendów w branży handlowej i działań konkurencji, zagadnień customer journey, zasad ekspozycji,
- doświadczenie w pracy z asortymentem, znajomość systemów służących do pracy nad planogramami (np. Spaceman),
- biegła znajomość pakietu MS Office: znajomość programu MS Excel (raportowanie, analizy, tabele przestawne) i Power Point oraz środowiska Google Workspace,
- umiejętność tworzenia i interpretowania raportów, wyciągania jakościowych wniosków i prezentowania ich w formie rekomendacji,
- biegłość w interpretacji wskaźników (np. sprzedaż, marża, rentowność półki, wskaźnik rotacji, dni zapasu) niezbędna do podejmowania decyzji o alokacji miejsca,
- znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację.
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (pierwsza umowa na okres 6 msc., następnie czas nieokreślony),
- elastyczny czas pracy - pracujemy hybrydowo (3 dni z biura i 2 dni zdanie),
- możliwość tworzenia i wdrażania rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
- pracę w zgranym zespole, gdzie stawiamy na codzienne wsparcie i wspólne rozwiązywanie wyzwań,
- wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenia na życie, kartę MultiSport, bony świąteczne, zniżkę na zakupy w Carrefour od pierwszego dnia pracy, dostęp do platformy językowej oraz wellbeingowej, wyprawki dla dzieci, świadczenia socjalne.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Poznaj
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.