- Prowadzenie zaawansowanej analizy rynku w sektorze obronnym (trendy, możliwości, potencjał wzrostu).
- Aktywna realizacja strategii rozwoju biznesu, identyfikacja klientów i partnerów.
- Kreowanie i implementacja planów marketingowych (pozycjonowanie, wyceny, promocje).
- Udział w identyfikacji i rozwijaniu nowych inicjatyw produktowych/usługowych.
- Zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami i partnerami strategicznymi.
- Finansowa ocena nowych możliwości biznesowych (rentowność, ROI).
- Zarządzanie projektowe, w tym nadzór nad planowaniem kampanii marketingowych.
- Monitorowanie konkurencji i analiza jej działań w celu wsparcia decyzji strategicznych.
- Wykształcenie wyższe (biznes, marketing lub techniczne/ekonomiczne).
- Kluczowe: Co najmniej kilkuletnie doświadczenie w rozwoju biznesu/marketingu strategicznym w branży obronnej.
- Biegła znajomość języka angielskiego (min. B2).
- Rozwinięte umiejętności analityczne, badawcze i negocjacyjne.
- Zdolność do budowania trwałych relacji i tworzenia skutecznych strategii marketingowych.
- Dogłębna znajomość branży obronnej, regulacji prawnych i rynku.
- Wysoka świadomość finansowa i umiejętność oceny opłacalności inwestycji.
- Poświadczenie bezpieczeństwa lub gotowość do przejścia procedury sprawdzającej.
- Umowa o pracę i stabilne warunki zatrudnienia.
- Bogaty pakiet socjalny: opieka medyczna (również rodzinna), ubezpieczenie na życie.
- Dostęp do platformy benefitowej (Kafeteria/MultiSport).
- Świadczenia dodatkowe: karta lunchowa, świadczenie urlopowe.
- Możliwość rozwoju: dofinansowanie szkoleń i kursów.
- Czy mogę teraz przygotować dla Ciebie ogłoszenie na inne stanowisko?
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Poznaj
HANWHA AEROSPACE EUROPE Sp. z o.o.
Hanwha Aerospace Europe, z siedzibą w Warszawie, jest spółką zależną założonej w 1977 r. w Południowej Korei spółki Hanwha Aerospace, która jest światowym liderem w obszarze lotniczym i obronnym, wchodzącym w skład utworzonej w 1952 r. grupy Hanwha.
Szerokie portfolio produktów i usług obejmuje m.in. systemy podnoszące narodowe kompetencje obronne, takie jak armatohaubica K9, K239 Chunmoo (polska wersja HOMAR-K) czy Ciężki Bojowy Wóz Piechoty AS 21 REDBACK.
Hanwha Aerospace Europe została powołana do reprezentowania interesów spółki Hanwha Aerospace.