Ekspert Systemów (Contact Center)

Orange Polska S.A.

Łódź

37 dni temu

Ekspert Systemów (Contact Center)
Team Łódź

Od lat znajdujemy się w pierwszej dziesiątce najlepszych pracodawców na świecie. Dostarczamy nowoczesne rozwiązania telekomunikacyjne, które wpływają na poprawę jakości życia milinów ludzi. Dołączając do Orange masz pewność, że Twoja praca ma znaczenie, a Twoje zaangażowanie zostanie nagrodzone.

Nasz Standard
Nasz
Standard
  • Umowa o pracę
  • Rekrutacje wewnętrzne
  • Nowoczesne środowisko pracy
  • Programy rozwojowe i systemy szkoleń
Zadania
Zadania
  • realizacja zadań związanych z utrzymaniem dostępności systematów Contact Center w Orange Polska
  • współpraca z obszarami biznesowymi w celu wypracowania optymalnych rozwiązań dla obsługi klienta
  • udoskonalanie istniejącej infrastruktury, wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań
  • wykonywanie proaktywnych działań w powierzonych systemach
Pasujesz do nas, jeżeli
Pasujesz
do nas, jeżeli
  • potrafisz konfigurować w środowisku Widnows, Linux
  • masz podstawową znajomość baz danych (potrafisz pisać procedury pl/ SQL)
  • znasz podstawy Html, Php, Java
  • posiadasz wiedzę na temat protokołów telekomunikacyjnych (SIP) lub masz doświadczenie w konfiguracji centralek telefonicznych
  • masz wiedzę na temat sposobów monitorowania infrastruktury
  • chcesz się rozwijać jako ekspert systemów Contact Center
  • znasz język angielski w stopniu umożliwiającym korzystanie z dokumentacji technicznej oraz prowadzenie swobodnej komunikacji
Mamy dla Ciebie
Mamy
dla Ciebie
  • Widoczne efekty
  • Przestrzeń do inicjatywy
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Kartę sportową bez limitów
  • Realne wyzwania na co dzień
  • Zawsze na czasie
Wszystkie benefity znajdziesz na orange.jobs
Zapytaj o szczegóły
Zapytaj
o szczegóły