ds. obsługi klienta
Chcesz pracować w mBanku? i:
- pomagać klientom w zakresie korzystania z produktów bankowych?
- potrafisz skutecznie zachęcać do nowych produktów ?
- czujesz się swobodnie w telefonicznej komunikacji z klientem?
- tworzysz wokół siebie pozytywną atmosferę?
- Dołącz do naszego zespołu i rozwijaj wysoką jakość obsługi klientów banku
Dlaczego warto do nas dołączyć ?
Zapewniamy Ci:
- przyjazny zespół, który wspiera wiedzą i dobrym słowem
- pewność, że każdy dzień w pracy przyniesie nowe wyzwania
- umowę o prace lub umowę o pracę na czas zastępstwa
- płatne, 3 miesięczne szkolenie sprzedażowo-produktowe
- stałą pensję oraz wynagrodzenie dodatkowe
- godziny współpracy w systemie wielo-zmianowym od poniedziałku do niedzieli
- wypasiony pakiet socjalny m.in multiSport, opieka medyczna, Kluby mBanku
Masz to coś ?
- Jesteś zmotywowany i pomysłowy
- Nie boisz się odebrać telefonu od klienta?
- Potrafisz zachęcać do nowych produktów?
- Nie masz problemów w nawiązywaniu kontaktów?
- Jesteś gotowy do pracy w systemie wielozmianowym ?
- Ogarniasz Internet, komputerowy pakiet MS Office?
czekamy na Twoje CV !
Poznaj
mBank S.A.
mBank od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Byliśmy pierwszym w pełni internetowym bankiem w Polsce, a dziś wyznaczamy kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce, od 1992 roku notowaną na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Stworzyliśmy najbardziej innowacyjną na świecie platformę bankowości elektronicznej, docenioną prestiżowymi, międzynarodowymi nagrodami. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce. Dowiedz się więcej: https://www.mBank.pl/kariera