Asystent ds. Wsparcia Klienta Francuskojęzycznego

Capgemini Polska Sp. z o.o.

Opole

101 dni temu

Asystent ds. Wsparcia Klienta Francuskojęzycznego
Czym będziesz się zajmować?

Po szkoleniu wstępnym będziesz w stanie:



  • Obsłużyć przychodzące połączenia telefoniczne/ e-maile od klientów dotyczące zagadnień technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera

  • Analizować i rozwiązywać najczęstsze zapytania korzystając z przygotowanych przez nas rozwiązań

  • Dostarczyć wysokiej jakości standard obsługi klientów

  • Współpracować z zespołem specjalistów IT by poradzić sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami

Co oferujemy?

Atmosfera



  • Praca wśród świetnych ludzi, legendarna atmosfera

  • Nieformalny dress code

  • Coroczny piknik rodzinny

  • Niezapomniane wydarzenia integracyjne

  • Wolontariat pracowniczy oraz świetne programy CSR

  • Cenimy i szanujemy różnorodność pod kątem płci, narodowości, ról, wieku, zainteresowań

  • Wewnętrzne okazje do celebracji: Dzień Dziecka, Mikołajki i wiele innych

  • Wsparcie dla hobby pracowników: Business Run, e-sport games, koszykówka, siatkówka


 


Rozwój



  • Ścieżka liderska i ekspercka

  • Szeroka oferta szkoleń i dofinansowanie kursów

  • Baza wiedzy Harvard Business Review

  • Plan wdrożenia nowych pracowników oraz Buddy

  • Szeroka oferta szkoleń w klasie i e-learning

  • Dofinansowanie studiów podyplomowych i kursów

  • Wiele firm pod jednym dachem / wewnętrzni headhuntersi

  • Wewnętrzne eventy rozwojowe: konferencje, spotkania, communities

  • Platforma Education First do nauki j. angielskiego online




Benefity



  • Premie, w tym także za polecanie kandydatów do pracy

  • Dodatkowe ubezpieczenie na życie

  • Bogaty pakiet dodatków do wyboru (fitness, siłownia, kino, itp.)

  • Równe szanse, technologie wspierające, racjonalne adaptacje

  • Prywatna opieka medyczna również dla Twojej rodziny

  • Parkingi dla rowerzystów i carpooling

  • Kawa, mleko i szeroki wybór herbat dla każdego

  • Kwiaty antysmogowe w biurach

  • Leasing samochodu


O nas

Dział Cloud Infrastructure Services w Capgemini to globalny zespół ekspertów IT  i specjalistów w obszarze technologicznym. Pomagamy firmom kreować maksymalnie korzystną wartość biznesową z ich inwestycji informatycznych i tym samym ułatwiamy im pracę z chmurą i jej procesami.


Nasz zespół Cloud wspiera także firmy poprzez świadczenie usług biznesowych, takich jak helpdesk (z wykorzystaniem zasobów ludzkich oraz sztucznej inteligencji), dostęp do sieci i jej utrzymanie, operacje informatyczne, czy hosting oraz utrzymanie aplikacji. Wszystkie te usługi dostarczamy w 24 językach z 4 lokalizacji w Polsce.


Jeśli chcesz rozpocząć swoją przygodę z chmurą, dołącz do naszego globalnego zespołu i weź udział w technologicznej transformacji.

HONESTY BOLDNESS TRUST FREEDOM TEAM SPIRIT MODESTY FUN

Poznaj

Capgemini Polska Sp. z o.o.

Capgemini is a global leader in consulting, technology services and digital transformation. Capgemini Poland’s Business Services unit is at the forefront of innovation in areas such as HR Services, Finance & Accounting, Supply Chain, Intelligent Automation and Business Transformation. Our international team features people from 60 different nationalities, and we work on exciting, multi-lingual projects with some of the world’s leading brands.

Poznaj stanowisko: Pracownik Helpdesk 
Pracownik Help Desk to osoba odpowiedzialna za przyjmowanie zgłoszeń, udzielanie informacji oraz kontakt z klientami w trakcie rozwiązywania zaistniałych problemów. Zakres tej pomocy jest uzależniony od branży, w której działa firma – może być to np. sektor finansowy, IT, księgowość, prawo czy management. W zależności od potrzeb kontakt z klientami odbywa się w różny sposób. Przede wszystkimi telefonicznie, ...
Praca Pracownik Helpdesk