Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik / Kierowniczka Wydziału Strategii Customer Experience

    Orange Polska S.A.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 160    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Projektowanie, wdrażanie i rozwój strategii w obszarze doświadczeń klientów. Analiza doświadczeń i rozwój modeli analitycznych na podstawie badań klientów i innych danych. Angażowanie i integrowanie pracowników Orange Polska wokół budowania pozytywnych doświadczeń Klientów poprzez...
Zobacz więcej ofert pracy

Customer Experience Manager

GET IT Language Solutions Sp. z o.o
Warszawa
praca stacjonarna
1625 dni temu

Ogłoszenie numer: 2773793, z dnia 2019-11-26

GET IT Language Solutions

 

Cześć! Hello! ¡Hola! Hallo! Salut!

 

Zastanawiasz się, kim jesteśmy?

 

Jeden z liderów polskiego rynku usług tłumaczeń dla biznesu – to właśnie GET IT.
Od ponad 20 lat realizujemy projekty dla największych polskich i międzynarodowych firm.
Najnowsze technologie? Jesteśmy zawsze krok do przodu!

 

Obsługa największych korporacji o rozbudowanej strukturze to dla nas codzienność, ale sami...
wolimy kameralną atmosferę pracy i pielęgnujemy relacje w zespole. Dbamy też o work-life balance każdego z nas.

 

Przekonaj się o tym na naszym Instagramie https://www.instagram.com/getitpeople/.

 

Szukasz pracy związanej z obsługą klienta?

 

Wspaniale! My szukamy osoby do naszego zespołu na stanowisko:

 

Customer Experience Manager

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

Co będzie należało do Twoich zadań:

  • opracowywanie strategii doskonalenia doświadczeń klienta i nadzór nad jej realizacją (punkty styku, budowanie ścieżek klienckich poprzez działania online i stacjonarne, np. targi, konferencje i spotkania biznesowe),
  • obmyślanie i uruchamianie działań dotyczących utrzymania lojalności, polecalności, analizy i oceny poziomu jakości obsługi oraz satysfakcji klienta,
  • projektowanie standardów jakości obsługi klienta,
  • opracowanie procesu budowania stabilnych relacji z klientami, opartych na partnerstwie,
  • udział w tworzeniu i wdrażaniu strategii komunikacji we współpracy z działami sprzedaży i marketingu, dobór ścieżek i narzędzi komunikacji,
  • doskonalenie procesu reklamacji,
  • opracowanie procesu analizy trendów rynkowych (klienci, konkurencja).

Co możemy Ci zaoferować?

  • dogodną dla Ciebie formę umowy,
  • ekscytującą pracę pełną wyzwań,
  • możliwość współpracy z największymi polskimi i globalnymi firmami (blue chip),
  • możliwość intensywnego rozwoju zawodowego w gronie świetnych (i przemiłych) specjalistów,
  • welcome week wraz z serią szkoleń,
  • pracę na najnowocześniejszych systemach,
  • komfortowe biuro bogate w kawę,
  • elastyczne godziny pracy: work-life balance bez ściemy,
  • wysokie standardy etyczne w codziennej pracy,
  • dodatkowe benefity: pakiet medyczny, zajęcia sportowe, kulinarne środy.

Wymagania

Brzmi dobrze? Widzisz, brakuje nam już tylko Ciebie!

 

Zgłoś się do nas, jeśli:

  • masz doświadczenie oraz inspirującą historię sukcesów w tym obszarze,
  • jesteś osobą aktywnie szukającą rozwiązań sytuacji problemowych,
  • cechuje cię komunikatywność i łatwo nawiązujesz kontakty z osobami na różnych stanowiskach,
  • potrafisz wprowadzać w życie założoną strategię,
  • obsługa pakietu MS Office przychodzi ci z łatwością,
  • znasz angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację biznesową,
  • masz umiejętności analityczne

 

Oferujemy

Zanim zdecydujesz, czy warto wysyłać CV, przeczytaj o tym, co jest dla nas istotne:

 

Doceniamy Twoją kreatywność. Jeżeli masz nowy pomysł na to, jak rozwinąć biznes, u nas jesteś jego właścicielem i opiekunem. Dbamy o to, abyś wyrażał swoje zdanie. Słuchamy cię. Dzięki płaskiej strukturze decyzje podejmujemy szybko.

 

W GET IT zawsze wychodzimy z założenia, że każdy, kto z nami pracuje, ma coś ciekawego do zaoferowania. Dlatego zależy nam na kontaktach partnerskich.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Kierownik / Kierowniczka Wydziału Strategii Customer Experience

    Orange Polska S.A.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 160    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Projektowanie, wdrażanie i rozwój strategii w obszarze doświadczeń klientów. Analiza doświadczeń i rozwój modeli analitycznych na podstawie badań klientów i innych danych. Angażowanie i integrowanie pracowników Orange Polska wokół budowania pozytywnych doświadczeń Klientów poprzez...