Customer Journey Specialist
Miejsce pracy: Katowice
Nr ref.: JW/OPS/CA/05/2018
Podstawą działania ING Banku Śląskiego jest współpraca i otwartość na różnorodność. Rozwijamy się dzięki skutecznemu działaniu i wychodzeniu z inicjatywą. Jeśli chcesz wprowadzać z nami zmiany i usprawnienia, zapraszamy do aplikowania.
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za:
- wsparcie przygotowania, wdrożenie, zarządzanie, rozwój oraz optymalizację działań związanych z funkcjonowaniem produktów oraz procesów w obszarze kart płatniczych, płatności mobilnych
- prowadzenie projektów/inicjatyw we współpracy z dostawcami zewnętrznymi w obszarze kart, płatności mobilnych
- koordynowanie zmian w procesach/produktach we współpracy z innymi jednostkami Banku
- uczestnictwo w definiowaniu potrzeb biznesowych (lub oczekiwań klienta) dla istniejących lub nowych produktów lub usług
- zarządzanie/wsparcie w zarządzaniu umowami z dostawcami, wykonywanie i / lub koordynację procesu realizowanego zgodnie z przyjętym modelem po stronie Banku
Od kandydatów oczekujemy:
- umiejętności trafnej identyfikacji problemów, analizy ich przyczyn i rekomendacji adekwatnych rozwiązań,
- umiejętności interpretacji wyników analiz,
- innowacyjności i otwartości na nowe wyzwania,
- otwartości na zmianę,
- umiejętności utrzymywania wysokiej efektywności działań pod presją czasu,
- bardzo dobrej znajomości MS Office, w szczególności MS Excel, Power Point,
- wykształcenia wyższego,
- znajomości języka angielskiego,
- znajomość rynku, trendów, stosowanych rozwiązań w zakresie kart płatniczych oraz innowacyjnych rozwiązań w obszarze płatności
- znajomości procesu vendors management
Naszym pracownikom oferujemy: