Konsultant Infolinii Medycznej z językiem migowym

CCIG Group Sp. z o.o.

Rzeszów

27 dni temu

Wiemy, co warto powiedzieć. W ofercie naszego call center znajdują się wszystkie kanały komunikacji, zarówno te tradycyjne, jak i te nowoczesne, w oczekiwany sposób odpowiadamy na potrzeby naszych Klientów, pracujemy tak, by każdy mógł cieszyć się, że to właśnie z nami może realizować swoje cele. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób do obsługi największej infolinii medycznej w języku migowym w Polsce.

Konsultant Infolinii Medycznej z językiem migowym
Twoje zadania:
  • informowanie o zasadach korzystania ze świadczeń opieki zdrowotnej i funkcjonowania systemu ubezpieczenia zdrowotnego,
  • informowanie o zasadach dostępu do pomocy specjalistycznej, w tym onkologicznej i psychologicznej, leczenia uzdrowiskowego i leczenia szpitalnego,
  • informowanie o prawach i obowiązkach pacjenta,
  • informowanie o adresach placówek medycznych, zasadach i miejscu udzielania pomocy medycznej w nocy, weekendy i święta,
  • przekazywanie informacji dot. dokumentów potwierdzających prawo do świadczeń, wysokości składki, zasad dot. e-recept, e-skierowań, e-zwolnień i innych skierowań i zaświadczeń,
  • informowanie o zasadach korzystania, jak również miejscach wykonywania świadczeń w ramach programów profilaktycznych.
Jeżeli:
  • posiadasz wykształcenie min. średnie,
  • znasz język migowy (PJM) w stopniu zaawansowanym,
  • jesteś dyspozycyjny/a co najmniej 100 - 160 godzin w miesiącu!,
  • jesteś gotowy/a do pracy od poniedziałku do piątku od 8 do 16,
  • cechuje Ciebie pozytywne nastawienie :)
  • jesteś osobą komunikatywną, łatwo nawiązującą relacje i lubisz pracę z ludźmi!
  • chcesz pracować przy największym projekcie infolinii medycznej w Polsce,

to aplikuj i razem z nami wspieraj zdrowie Polaków!
Praca również popołudniami i na zmianie nocnej.

 

Dodatkowo:
  • Pyszna kawa
  • Owoce
  • Szkolenia
  • Strefa relaksu

Jeżeli zdecydujesz się dołączyć do naszego zespołu, gwarantujemy, że rozwiniesz swoje umiejętności przy największym tego typu projekcie w Polsce, jak również zyskasz nowe doświadczenie zawodowe! Otrzymasz wsparcie managera i trenera, pakiet szkoleń i atrakcyjny system premiowy! Dodatkowo codziennie rano napijesz się pysznej kawy, w tygodniu otrzymasz świeże owoce, skorzystasz z naszej strefy relaksu :)


Jeżeli to ogłoszenie jest dla Ciebie, aplikuj jak najszybciej! Czekamy na Ciebie!

Poznaj

CCIG Group Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Jesteśmy grupą spółek CCIG Group – jednej z największych i najbardziej kluczowych grup call center w Polsce. W jej skład wchodzą m.in. marki: CCIG, Call Center Dynamic Sales i Call Center Poland i MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży call center. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center. Ich centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10 miastach w całej Polsce.

Proces rekrutacji

KrokAPLIKACJA ON-LINE / TELEFONICZNA / MAILOWA
KrokKRÓTKA ROZMOWA TELEFONICZNA
KrokSPOTKANIE Z PRZEDSTAWICIELEM LOKALNEGO DZIAŁU HR
KrokDECYZJA O PODJĘCIU WSPÓŁPRACY
KrokPAKIET WDROŻENIOWY (DLA KONSULTANTÓW)
KrokPODPISANIE UMOWY
KrokROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY
Poznaj stanowisko: Konsultant Telefoniczny 
Konsultant telefoniczny to osoba, która za pomocą telefonu, skypa udziela porad dla klientów biznesowych lub indywidualnych w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usług it, prawie, finansach, reklamie, a także buduje i utrzymuje pozytywne relacje z klientami. Pracownik ten powinien mieć wykształcenie min. średnie oraz umiejętności w obsłudze komputera w stopniu ...
Praca Konsultant Telefoniczny