Swipe left or right
to go to next or previous job

Konsultant Infolinii

Contact Center Sp. z o.o.

Elbląg

38 days ago

Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

 

 

Jeżeli chcesz pracować dla jednego  z największych  dostawców energii elektrycznej w kraju

 

–  TAURON Polska Energia S.A - ta oferta jest właśnie dla Ciebie!

 

Konsultant Infolinii
Miejsce pracy: Elbląg

 

Praca polega na obsłudze infolinii. Przyjmowaniu reklamacji, obsłudze zgłoszeń, udzielaniu informacji.

 

Wymagania:

  • wysokich umiejętności interpersonalnych oraz pozytywnego nastawienia do ludzi,
  • umiejętności swobodnego prowadzenia rozmów telefonicznych, zadawania trafnych pytań oraz aktywnego słuchania,
  • motywacji do pracy oraz umiejętności pracy z Klientem,
  • dobrej znajomości obsługi komputera i aplikacji internetowych,

 

Oferujemy:

  • stałą, gwarantowaną  podstawę wynagrodzenia + system motywacyjny,
  • zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy – harmonogram  jest ustalany indywidualnie,
  • wsparcie potrzebne do osiągnięcia sukcesu - profesjonalny cykl szkoleń wspomagających rozwój zawodowy i osobisty,
  • pracę w zgranym i przyjaznym zespole,
  • realne możliwości rozwoju w strukturach firmy. 

 

Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Contact Center Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-193) przy ul. Stawki 2A. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 22(1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 917), dalej jako: "KP" oraz w zakresie danych innych niż wskazane w art. 22(1) KP, w przypadku wyrażenia dobrowolnej zgody, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej jako: "RODO". Ma Pan/Pani prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych. W zakresie danych przetwarzanych na podstawie zgody ma Pani/Pan prawo do przenoszenia danych, obejmujące uprawnienie do otrzymania danych i przesłania ich innemu administratorowi lub do żądania, w razie możliwości technicznych, przesłania tych danych bezpośrednio innemu administratorowi. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych można uzyskać pod adresem http://www.contactcenter.pl/pl/kariera/informacje-o-administrowaniu-danych/354.

Jeżeli chcesz, aby Spółka skorzystała z podanych przez Ciebie danych osobowych w celach niezbędnych do realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych, załącz poniższą klauzulę zgody w swoich dokumentach aplikacyjnych:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Contact Center Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie dla celów niezbędnych do realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Explore

Contact Center Sp. z o.o.

Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Get to know the position: Konsultant Telefoniczny

Konsultant telefoniczny to osoba, która za pomocą telefonu, skypa udziela porad dla klientów biznesowych lub indywidualnych w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usług it, prawie, finansach, reklamie, a także buduje i utrzymuje pozytywne relacje z klientami. Pracownik ten powinien mieć wykształcenie min. średnie oraz umiejętności w obsłudze komputera w stopniu ...
Konsultant Telefoniczny Job Konsultant Telefoniczny

Search jobs by:

Dolnośląskie:
Wrocław (778)
Wałbrzych (55)
Legnica (103)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (245)
Toruń (147)
Lubelskie:
Lublin (244)
Chełm (35)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (911)
Tarnów (56)
Nowy Sącz (66)
Mazowieckie:
Warszawa (2133)
Radom (164)
Płock (98)
Opolskie:
Opole (246)
Nysa (89)
Podkarpackie:
Rzeszów (156)
Przemyśl (37)
Podlaskie:
Białystok (160)
Suwałki (46)
Łomża (36)
Pomorskie:
Gdańsk (496)
Gdynia (200)
Słupsk (66)
Śląskie:
Katowice (565)
Częstochowa (154)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (183)
Elbląg (132)
Ełk (82)
Wielkopolskie:
Poznań (627)
Kalisz (71)
Konin (68)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (341)
Koszalin (85)
Kołobrzeg (44)
Auchan (174)
Tesco (121)
Inditex (15)
Leroy Merlin (128)
Bricoman (18)
STRABAG (11)
ABB (37)
Accenture (132)
Carrefour (142)
PKO BP (330)
PwC (38)
KPMG (27)
Orange (19)
IKEA (25)
Budimex (56)

Hiring on praca.pl