Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: prowadzenie spraw związanych ze zbyciem lokali mieszkalnych w tym przygotowywanie stosownych dokumentów, współpraca z rzeczoznawcami majątkowymi, urzędami, kancelariami notarialnymi, sądami, klientami indywidualnymi; kwalifikowanie do...
specjalista junior / mid umowa o pracę / o dzieło pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 dni
Job description Monitoring, analysis and reporting of all leasing activity at the properties. Raising values in an active way and optimizing costs. Interact effectively with stakeholders at asset level, including leasing agents, property and facility managers, valuers, etc. Resolving any ongoing...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Administrowanie nieruchomościami PKP S.A. na obszarze Gmin Szydłowiec, Pionki, Kowala, Jedlnia -Letnisko, Jastrząb, Wierzbica, Jedlińsk; Dbanie o efektywne wykorzystanie administrowanych nieruchomości; Udział w przeglądach okresowych...
Zadania: zapewnienie obsługi technicznej placówek Grupy LUX MED w podległym regionie - woj. mazowieckie, łódzkie, podlaskie, usuwanie drobnych usterek i bieżących awarii, wykonywanie podstawowych prac naprawczych: ślusarskich, hydraulicznych, montażowych, inne prace zlecone.
Praca w Szpitalu LUX MED Onkologia mieszczącym się na ul. Szamocka 6. Twoje zadania: nadzór nad poprawnością działania urządzeń, aparatury, sprzętu, narzędzi i instalacji będących na wyposażeniu obiektu; wykonywanie przeglądów okresowych zgodnie z harmonogramem; wykonywanie drobnych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Prowadzenie nadzoru technicznego nad powierzonym zasobem mieszkaniowym w szczególności: wykonywanie przeglądów technicznych, dokonywanie czynności związanych z przekazywaniem/zdawaniem lokali, sporządzanie przedmiarów i kosztorysów przy wykorzystaniu programu NORMA PRO, nadzór nad...
Zadania: bieżąca eksploatacja, konserwacja instalacji i urządzeń budynkowych (instalacje elektryczne, wodno-kanalizacyjne, klimatyzacyjne, grzewcze, wentylacyjne) monitorowanie pracy powierzonych urządzeń; usuwanie awarii; współpraca z serwisami zewnętrznymi; raportowanie zgodnie z procedurami;
Zakres obowiązków: Bieżące utrzymanie w należytym stanie technicznym oraz konserwacja urządzeń i instalacji technicznych znajdujących się w budynku; Wykonywanie okresowych przeglądów systemów i instalacji budynkowych (wentylacja, klimatyzacja, elektryka, sanitarne, HVAC) Dozorowanie...
Twoje zadania: nadzór nad poprawnością działania urządzeń, aparatury, sprzętu, narzędzi i instalacji będących na wyposażeniu obiektu; wykonywanie przeglądów okresowych zgodnie z harmonogramem; wykonywanie drobnych napraw i remontów; usuwanie awarii będących w zakresie obsługi technicznej obiektu.
Osoba zatrudniona na stanowisku Koordynatora ds. FM będzie odpowiedzialna za: Prowadzenie kontraktu IFM w powierzonym rejonie (struktura rozproszona); Koordynacja usług związanych z prawidłowym utrzymaniem powierzchni magazynowo-biurowych Klienta (serwis handyman, serwis techniczny, recepcja);...
Koordynator ds. Zarządzania Nieruchomością i Prowadzenia Projektów Inwestycyjnych
Koordynator ds. Zarządzania Nieruchomością i Prowadzenia Projektów Inwestycyjnych
Rolmex S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
1899 dni temu
dla jednej ze swoich spółek w Grupie Kapitałowej poszukuje pracownika na stanowisko:
Koordynator ds. Zarządzania Nieruchomością i Prowadzenia Projektów Inwestycyjnych
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
Kompleksowy nadzór nad funkcjonowaniem nieruchomości,
Administrowanie budynkiem biurowym i bazarem ze zdrową żywnością,
Negocjacje warunków umów oraz nadzór nad wykonaniem budżetu,
Analizowanie projektów inwestycyjnych pod kątem ich opłacalności,
Organizacja akcji i działań marketingowych na terenie nieruchomości,
Prezentacja i wynajem sal konferencyjnych,
Obsługa firmowego konta w mediach społecznościowych,
Rozliczanie najemców ze zużycia mediów,
Obsługa finansowa obiektu i windykacja, m.in. fakturowanie zgodnie z umowami najmu, rozliczanie rocznych opłat eksploatacyjnych, współpraca z działem księgowym,
Dbanie o prawidłowy obieg i archiwizację dokumentów,
Realizacja innych zadań administracyjno-biurowych.
Wymagania:
Wykształcenie wyższe,
Min. 5 lat doświadczenia w branży nieruchomości,
Praktyczna znajomość przepisów budowlanych, oraz wiedza z zakresu analizy opłacalności inwestycji,
Znajomość programu AUTO CAD,
Bardzo dobra organizacja czasu pracy,
Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i umiejętności negocjacyjne,
Zaangażowanie i komunikatywność,
Znajomość pakietu MS Office,
Prawo jazdy kategorii B.
Oferujemy:
Umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin
Pracę w energicznym i sympatycznym zespole
Stabilne zatrudnienie w firmie z długoletnim doświadczeniem na rynku
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: prowadzenie spraw związanych ze zbyciem lokali mieszkalnych w tym przygotowywanie stosownych dokumentów, współpraca z rzeczoznawcami majątkowymi, urzędami, kancelariami notarialnymi, sądami, klientami indywidualnymi; kwalifikowanie do...
specjalista junior / mid umowa o pracę / o dzieło pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 dni
Job description Monitoring, analysis and reporting of all leasing activity at the properties. Raising values in an active way and optimizing costs. Interact effectively with stakeholders at asset level, including leasing agents, property and facility managers, valuers, etc. Resolving any ongoing...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Administrowanie nieruchomościami PKP S.A. na obszarze Gmin Szydłowiec, Pionki, Kowala, Jedlnia -Letnisko, Jastrząb, Wierzbica, Jedlińsk; Dbanie o efektywne wykorzystanie administrowanych nieruchomości; Udział w przeglądach okresowych...
Zadania: zapewnienie obsługi technicznej placówek Grupy LUX MED w podległym regionie - woj. mazowieckie, łódzkie, podlaskie, usuwanie drobnych usterek i bieżących awarii, wykonywanie podstawowych prac naprawczych: ślusarskich, hydraulicznych, montażowych, inne prace zlecone.
Praca w Szpitalu LUX MED Onkologia mieszczącym się na ul. Szamocka 6. Twoje zadania: nadzór nad poprawnością działania urządzeń, aparatury, sprzętu, narzędzi i instalacji będących na wyposażeniu obiektu; wykonywanie przeglądów okresowych zgodnie z harmonogramem; wykonywanie drobnych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Prowadzenie nadzoru technicznego nad powierzonym zasobem mieszkaniowym w szczególności: wykonywanie przeglądów technicznych, dokonywanie czynności związanych z przekazywaniem/zdawaniem lokali, sporządzanie przedmiarów i kosztorysów przy wykorzystaniu programu NORMA PRO, nadzór nad...
Zadania: bieżąca eksploatacja, konserwacja instalacji i urządzeń budynkowych (instalacje elektryczne, wodno-kanalizacyjne, klimatyzacyjne, grzewcze, wentylacyjne) monitorowanie pracy powierzonych urządzeń; usuwanie awarii; współpraca z serwisami zewnętrznymi; raportowanie zgodnie z procedurami;
Zakres obowiązków: Bieżące utrzymanie w należytym stanie technicznym oraz konserwacja urządzeń i instalacji technicznych znajdujących się w budynku; Wykonywanie okresowych przeglądów systemów i instalacji budynkowych (wentylacja, klimatyzacja, elektryka, sanitarne, HVAC) Dozorowanie...
Twoje zadania: nadzór nad poprawnością działania urządzeń, aparatury, sprzętu, narzędzi i instalacji będących na wyposażeniu obiektu; wykonywanie przeglądów okresowych zgodnie z harmonogramem; wykonywanie drobnych napraw i remontów; usuwanie awarii będących w zakresie obsługi technicznej obiektu.
Osoba zatrudniona na stanowisku Koordynatora ds. FM będzie odpowiedzialna za: Prowadzenie kontraktu IFM w powierzonym rejonie (struktura rozproszona); Koordynacja usług związanych z prawidłowym utrzymaniem powierzchni magazynowo-biurowych Klienta (serwis handyman, serwis techniczny, recepcja);...