Poszukujemy osób do pracy na stanowisko:
Koordynator Działu Wsparcia Sprzedaży
Miejsce pracy: Bytom
Nr ref.: Koordynator DWS
Wymagania:
- Wykształcenie min. średnie,
- Doświadczenie w sprzedaży oraz zarządzaniu zespołem,
- Doświadczenie w organizacji telefonicznej obsługi klienta i telemarketingu będzie dodatkowym atutem,
- Umiejętność obsługi komputera (biegła znajomość pakietu Microsoft Office),
- Mile widziana znajomość rynku gastronomicznego lub sektora FMCG,
- Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,
- Zaangażowanie i motywacja do osiągania jak najwyższych standardów w pracy,
- Dyspozycyjność.
Oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
- Szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe,
- Możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego,
- Pracę w rozwijającym się segmencie rynku,
- Szeroki pakiet świadczeń socjalnych z ZFŚS,
- Możliwość przystąpienia do programu MultiSport,
- Zniżki pracownicze.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zespół pracowników call-center zajmujących się przed i po sprzedażową obsługą Klientów.
Poznaj
Transgourmet Polska Sp. z o.o.
Transgourmet Polska Sp. z o.o. należy do grupy Transgourmet specjalizującej się w hurtowych dostawach dla hotelarstwa, gastronomii, firm cateringowych oraz ośrodków zbiorowego żywienia. W Polsce posiadamy centrum logistyczno-magazynowe w Ożarowie Mazowieckim oraz 18 hal sprzedaży stacjonarnej Selgros Cash&Carry. Zatrudniamy ponad 4300 pracowników, a nasz dalszy rozwój, to konsekwencja udanych wyników.