Koordynator / Koordynatorka działalności gospodarczej Fundacji Centrum Edukacji Obywatelskiej

Fundacja Centrum Edukacji Obywatelskiej

Warszawa

289 dni temu

Ogłoszenie numer: 2385163, from 2019-04-09

Fundacja Centrum Edukacji Obywatelskiej pilnie poszukuje osoby na stanowisko:

Koordynator / Koordynatorka działalności gospodarczej Fundacji Centrum Edukacji Obywatelskiej

Location: mazowieckie / Warszawa

Reference No.: działalność gospodarcza

 

Job description

Cel stanowiska pracy:

Profesjonalizacja działalności gospodarczej fundacji, poszerzenie oferty komercyjnej i zwiększenie przychodów fundacji w tym obszarze.

 

Centrum Edukacji Obywatelskiej jest największą polską organizacją pozarządową działającą w sektorze edukacji. Od blisko 25 lat zmieniamy polską szkołę i konsekwentnie pracujemy na rzecz tego, by młodzi ludzie uczyli się mądrzej i ciekawiej, a praca nauczycieli i nauczycielek oraz dyrektorów i dyrektorek była bardziej efektywna i satysfakcjonująca. Wprowadzamy do szkół nowoczesne metody nauczania oraz ocenianie kształtujące. Prowadzimy programy, które pomagają młodym ludziom zrozumieć świat, rozwijają krytyczne myślenie, wiarę we własne możliwości, uczą przedsiębiorczości i odpowiedzialności, zachęcają do angażowania się w życie publiczne i działania na rzecz innych.

Zadania:

  • stworzenie oferty komercyjnej na podstawie istniejących elementów oferty programowej fundacji oraz materiałów i know-how CEO,
  • opracowanie i realizacja strategii sprzedaży usług i produktów oraz ich promocji,
  • poszukiwanie klientów i opracowywanie ofert współpracy w ramach działalności komercyjnej,
  • koordynacja prac nad świadczeniem przez fundację komercyjnych usług edukacyjno-szkoleniowych i wydawniczych, w tym utrzymywanie kontaktów z partnerami biznesowymi,
  • stałe rozwijanie oferty komercyjnej we współpracy z przedstawicielami działów programowych,
  • reprezentowanie fundacji na wydarzeniach branżowych.

Na ofertę komercyjną fundacji obecnie składają się m.in.: szkolenia odpłatne dla nauczycieli, dyrektorów i młodzieży, materiały edukacyjne (scenariusze zajęć, plansze, publikacje), narzędzia edukacyjne (metodniki, gry, inne), akcje i programy edukacyjne (projektowanie, realizacja), usługi promocyjne. Ponadto poprzez swoją spółkę zależną CEO prowadzi działalność wydawnicza (podręczniki, książki na temat edukacji i nauczania, materiały i narzędzia edukacyjne) oraz oferuje usługi noclegowe i hotelarskie (ośrodek szkoleniowy w Wildze) i usługi edukacyjne (zielone szkoły i zimowiska, wyjazdowe rady pedagogiczne realizowane w ośrodku szkoleniowym w Wildze).

Requirements

  • doświadczenie w zakresie promocji oraz sprzedaży usług w sektorze edukacji,
  • znajomość rynku szkoleniowego i wydawniczego w sektorze edukacyjnym,
  • doświadczenie pracy na samodzielnych stanowiskach i równoległego koordynowania wielu działań/ procesów,
  • własna inicjatywa i konsekwencja w działaniu,
  • umiejętność sprawnego redagowania tekstów (m.in. na potrzeby tworzenia ofert, prowadzenia korespondencji handlowej, zamieszczania treści na stronach internetowych),
  • bardzo dobre umiejętności komunikacyjne,
  • biegłość w posługiwaniu się MS Office (w tym Excel) oraz podstawowymi narzędziami internetowymi.

Mile widziane:

  • doświadczenie własnych działań społecznych lub pracy w trzecim sektorze,
  • zainteresowanie zagadnieniami edukacyjnymi i/lub społecznymi,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2.

We offer

  • pracę z misją wspierania polskiej oświaty w ciekawym i dynamicznym zespole,
  • samodzielność i możliwość realizowania autorskich pomysłów,
  • pracę w jednej z największych polskich organizacji pozarządowych zajmujących się edukacją,
  • pracę w wymiarze od 20 do 40 godzin w tygodniu, możliwe różne formy zatrudnienia (UMC, faktura, etat),
  • elastyczność czasu pracy,
  • biuro w Śródmieściu Warszawy, blisko metra.
Please add the following clause: I agree to the processing of my personal data for the needs necessary in the recruitment process.
Kierownik ds. Sprzedaży i Marketingu to osoba, która nadzoruje działalność działu zajmującego się sprzedażą i marketingiem. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: nadzór nad pracą podległego personelu, opracowanie, wdrażanie i kontrolowanie działań marketingowych, sporządzanie raportów, zestawień i analiz, ustalanie budżetu, planu sprzedaży oraz wprowadzanie produktów na rynek ...
Praca Kierownik ds. Sprzedaży i Marketingu