Le Club Accorhotels one the most effective loyalty programs in the World - already has no fewer than 40 million members! Totally free, it lets guests of hotels in the Group enjoy advantages and rewards in most Sofitel, Pullman, MGallery by Sofitel, Novotel, Suite Novotel, Mercure, ibis, ibis styles, Adagio, Adagio Access, The Sebel, Grand Mercure and Thalassa sea & spa hotels. That's over 3,400 addresses in every corner of the world, from luxury to economy!
Head Office in Warsaw
is currently looking for candidates for a post of:
- Planning and delivering CRM strategies encouraging customer retention and customer loyalty.
- Monitor and maximize customer lifetime value strategies ensuring maximum profitability.
- Ensuring the database is segmented effectively for targeted marketing activities.
- Drive member traffic and engagement through:
- 360°ICP: activation with earn and burn offers using segmented personalized communication (e-newsletters and e-cards)
- update the websites with new content and offers
- Facebook Le Club Accorhotels local profile animation
- Extensive experience of direct and digital marketing ideally in a hospitality or loyalty (CRM expertise – 1-2 years of professional experience).
- Strong background in customer acquisition, re-engagement and retention strategies.
- A confident and articulate communicator in English and Polish capable of inspiring strong collaboration in an organization.
- Ability to work with multiple teams simultaneously - both internal and external - in a dynamic fast-paced environment.
- Self-motivated with ability to work independently and has good initiative under dynamic environment.
- Has a strong understanding of the customer experience strategy.
- Training and development opportunities
- Independent and creative work environment
- Excellent teamwork opportunities at successful loyalty program
Poznaj
Accor
Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.
Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.
Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.
Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.