Polska Spółka Gazownictwa sp. z o.o. jest największą spółką Grupy Kapitałowej PGNiG oraz największym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego Gazu w Europie. Zatrudnia ponad 11 tys. pracowników, działa na terenie całej Polski i dystrybuuje gaz poprzez niemal 185 tys. km gazociągów do ponad 7 milionów odbiorców.
Polska Spółka Gazownictwa sp. z o.o. poszukuje kandydatów na stanowisko:
Pracownik ds. Przygotowania Inwestycji i Remontów
Umowa na czas określony w celu zastępstwa
Umowa na czas określony w celu zastępstwa
(Oddział Zakład Gazowniczy we Wrocławiu, Dział Inwestycji i Remontów, Sekcja Przygotowania Inwestycji i Remontów)
Miejsce świadczenia pracy: Wrocław
Opis zadań na stanowisku:
- realizacja standardów i zasad w zakresie przygotowania inwestycji i remontów,
- wsparcie w przygotowaniu do realizacji zadań określonych w Planie Inwestycji i Planie Remontów,
- udział w przygotowaniu opisu przedmiotu zamówienia i opracowaniu projektów umów na wykonanie prac geodezyjnych, projektowych, robót budowlano-montażowych oraz innych niezbędnych umów do realizacji poszczególnych zadań inwestycyjnych i remontowych,
- udział w przygotowaniu i kompletowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla planowanych inwestycji i remontów wraz z wymaganymi uzgodnieniami, pozwoleniami i decyzjami administracyjnymi,
- współpraca z użytkownikami terenu, podmiotami ubiegającymi się o przyłączenie, urzędami na etapie przygotowania zadania,
- uczestnictwo w procesie pozyskiwania praw do nieruchomości,
- udział w opracowaniu Planu Inwestycyjnego i Planu Rozwoju,
- przygotowywanie danych do Planu Zamówień w części inwestycyjnej,
- realizacja i monitorowanie umów o przyłączenie i przekazywanie wymaganych informacji do komórki organizacyjnej odpowiedzialnej za obszar obsługi klienta,
- monitorowanie realizacji zadań określonych w Planie Inwestycji i Planie Remontów.
Wymagania kwalifikacyjne:
- minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy o podobnym profilu specjalizacji,
- wykształcenie minimum średnie, wskazane wyższe techniczne,
- znajomość pakietu MS Office w szczególności Excel, Word, Outlook,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej,
- samodzielność, sumienność, odpowiedzialność,
- mile widziana znajomość prawa budowlanego i energetycznego oraz wiedza z zakresu technologii dystrybucji gazu ziemnego.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas określony w celu zastępstwa,
- atrakcyjny system wynagrodzeń,
- możliwość podnoszenia swoich kompetencji (m.in. udział w projektach, szkoleniach, studiach),
- pracowniczy Program Emerytalny,
- rozbudowany pakiet świadczeń w ramach ZFŚS,
- prywatną opiekę medyczną,
- kartę Multisport,
- ruchomy czas pracy (6:30-8:30 do 14:30-16:30).