Katowickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
poszukuje kandydata na stanowisko:
Pracownik Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Katowice
Proponujemy Państwu pracę w firmie o stabilnie ukształtowanej pozycji na lokalnym rynku najmu lokali mieszkalnych.
Pracownik zatrudniony na tym stanowisku odpowiedzialny będzie m.in. za:
- pozyskiwanie klientów na najem lokali mieszkalnych i użytkowych;
- udzielanie szczegółowych informacji dotyczących możliwości wynajmu lokali mieszkalnych
i użytkowych, - pomoc klientom w wypełnianiu dokumentacji niezbędnej do zawarcia umowy najmu,
- weryfikacje prawidłowości składanych przez klientów dokumentów.
Wymagania:
- preferowane wykształcenie wyższe lub średnie: ekonomiczne; administracja publiczna; zarządzanie,
- mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta w firmach zajmujących się szeroko rozumianym zarządzaniem nieruchomościami,
- obowiązkowa znajomość pakietu MS Office ze szczególnym uwzględnieniem programu WORD i EXCEL,
- znajomość regulacji prawnych dotyczących sfery mieszkalnictwa ze szczególnym uwzględnieniem ustawy o ochronie praw lokatorów oraz ustawy o niektórych formach popierania budownictwa mieszkaniowego będzie bardzo istotnym atutem,
- dodatkowym atutem będzie znajomość regulacji związanych z ochroną danych osobowych,
- otwartość i zaangażowanie,
- łatwość nawiązywania relacji międzyludzkich,
- wysoka kultura osobista,
- komunikatywność, sumienność i dokładność,
- odporność na stres.
Rodzaj i warunki zatrudnienia:
- Praca biurowa wykonywana w siedzibie głównej Spółki przy ul. Krasińskiego 14 lub w Biurze Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Katowice (centrum Katowic),
- Godziny pracy od 7.30.-15.30.; jeden dzień w tygodniu dłużej do godz. 17.00.
- pierwsza umowa na czas określony w z możliwością przedłużenia, jeżeli kandydat spełni się w roli pracownika Działu Obsługi Klienta.