Firma BAKS Kazimierz Sielski - powstaliśmy w 1986 roku i przez ponad 30 lat swojej działalności staliśmy się największym w Polsce i jednym z najbardziej dynamicznych i innowacyjnych europejskich producentów systemów tras kablowych oraz instalacyjnych. Nasze rozwiązania zostały wykorzystane przy budowie największych stadionów w Polsce (Narodowy, Baltic Arena, Legia), dużych projektach deweloperskich (Sky Tower, Centrum Amazon, Galeria Echo Kielce) czy lotniskach (Okęcie, Modlin). Za granicą realizowaliśmy projekty m.in. dla Lego, Airbus, ThyssenKrupp. Stawia na innowacyjność rozwiązań i pełne dopasowanie produktów do potrzeb klientów, a wysoka jakość zapewniamy dzięki jednemu z najnowocześniejszych parków maszynowych w Europie. W związku z planami rozbudowy i ekspansji, poszukujemy pracowników
Opis stanowiska:
- Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz zapewnienie płynnego obiegu informacji
- Zarządzanie kalendarzem, organizacja spotkań
- Przygotowywanie i wysyłanie faksów, przesyłek pocztowych itp.
- Inne bieżące sprawy administracyjne
- Obsługa telefoniczna i bezpośrednia klientów firmy
- Tworzenie pozytywnego wizerunku firmy
- Prowadzenie sekretariatu
- Kompleksowa organizacja pracy biura
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy na stanowisku asystentki/sekretarki
- Wysoka kultura osobista
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office
- Dobra organizacja pracy
- Komunikatywność
- Dokładność
- Mile widziana znajomość języka angielskiego
- Preferowane miejsce zamieszkania w promieniu do 15 km od siedziby firmy
Oferujemy:
- Wynagrodzenie podstawowe + premia
- Umowę o pracę
- Benefity: kartę MultiSport , grupowe ubezpieczenie na życie