Najnowsze oferty pracy

  • Recepcjonista K/M

    Mercure Gdańsk Posejdon   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    MISJA W swojej pracy dołożysz wszelkich starań, chęci, zaangażowania, jak i dotychczasowego doświadczenia, zdobytej wiedzy, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, doskonałą i przyjazną obsługą, jak i indywidualnym , zorientowanym na ich potrzeby podejściem. OCZEKIWANIA...
  • Recepcjonista

    Mercure i Ibis Gdańsk Stare Miasto   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    MISJA W swojej pracy dołożysz wszelkich starań, chęci, zaangażowania, jak i dotychczasowego doświadczenia, zdobytej wiedzy, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, doskonałą i przyjazną obsługą, jak i indywidualnym , zorientowanym na ich potrzeby podejściem. OCZEKIWANIA...
  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    POLMED S.A.   Gdańsk, CH Manhattan    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twoim zadaniem będzie: obsługa pacjentów, zarówno telefoniczna, jak i osobista, zgodnie z przyjętymi standardami w POLMED, obsługa programu do rejestracji pacjentów oraz archiwizacja dokumentacji medycznej.
  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    Medicover Stomatologia   Gdynia, ul. Górskiego 3    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę / zlecenie  część etatu
    2 dni
    Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat   6 000 - 11 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: check-in, check-out, w tym wystawianie faktur VAT; przyjmowanie i potwierdzanie rezerwacji telefonicznych, mailowych; bieżąca obsługa gości; PRACA STAŁA od zaraz;
  • Pracownik Administracyjno-Biurowy

    Dussmann Polska Sp.z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid
    15 godz.
    Zadania: Prowadzenie ewidencji gości, Wydawanie kart i kluczy, Obsługa klientów, Kontakt z najemcami. Wymagania: Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, Chęć do podjęcia pracy na stałe, Dyspozycyjność w godz. 7-17 od poniedziałku do piątku, Niekaralność, Mile widziany...
  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Wolnej Wszechnicy 5    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie realizacja obowiązków wynikających z umów o administrowanie internatami/kwaterami internatowymi w szczególności: bieżący nadzór nad nieruchomością; zarządzanie dokumentacją budynku; sprawowanie nadzoru nad powierzonym mieniem;...
  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Żwirki i Wigury    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu
    2 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa recepcji Rezerwacja sal konferencyjnych; Wydawanie fizycznych kart dostępu do budynku; prowadzenie ewidencji wydanych i zablokowanych kart; obsługa pokoju pocztowego; rejestr przesyłek wychodzących i przychodzących; informowanie pracowników o oczekującej...
  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Piotra Skargi    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Witanie i obsługa gości; Odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych zgodnie z procedurami wewnętrznymi; Dbanie o swoje stanowisko pracy oraz ogólny porządek na Recepcji; Aktualizowanie wszystkich dokumentów / plików / zestawień dotyczących Recepcji na dysku...
  • Recepcjonista / Recepcjonistka z j. angielskim

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa, Śródmieście    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej, mailowej oraz korespondencji przychodzącej/ wychodzącej (również wyjścia w...
Zobacz więcej ofert pracy

Reception Desk Administrator

Arla Global Shared Services Sp. z o.o.
Gdańsk
praca stacjonarna
1529 dni temu
Reception Desk Administrator
LOCATION:
Gdańsk

Are you an ambitious, proactive and self-driven individual who would like to gain valuable, professional experience? If yes, this is a great opportunity to grow your career in Arla! Join us as the Reception Desk Administrator and become a vital part of our company. If you are demonstrating strong customer orientation and willingness to gain your experience in the area of administration, you are the one we are looking for!

 

Welcome to Global Shared Services in Gdansk

Arla is a global farmer-owned organisation that is behind many well-known and loved brands, including Arla Apetina®, Castello®, Lurpak® and many, many more.

 

As a Reception Desk Administrator, you become a part of our Global Shared Services in Gdansk. Here, you won’t find factory machines or farmers. Instead, you will join over 400 colleagues dedicated to supporting all of Arla with IT, HR, financial and procurement operations. Joining us, you will take part in our mission to make a real difference for colleagues near and far.

 

With over 10 years of existence in Gdansk, we offer you a lot of knowledge and the opportunity to partake in challenging and exciting innovation projects. As a part of the Arla organisation, you will also enjoy a Scandinavian, collaborative work culture. We are all on first name terms with each other, and we truly appreciate diversity and individuality.

 

About the job

Facility Team is a part of HR Operations Department (Talent Acquisition and Payroll team). You will join 3-persons team that works closely with all employees and global departments providing professional customer service (e.g. Accounting, IT). For many of us this role is perceived as a ‘heart’ of our GSS Centre.

 

Specifically, you will:
  • Take all incoming phone calls
  • Coordinate correspondence (sending out, registering and distributing received mail, ordering and sending courier)
  • Be responsible for office supply (replenishment, ordering, informing about the delivery)
  • Take care of reception equipment (Arla’s advertisements, leaflets)
  • Ensure visitors are being invited into Arla Global Shared Service facilities (i.e. making beverages)
  • Handle minor facility issues (e.g. service of coffee machine)
  • Handle out access pass to the visitors, preparing time evidence
  • Be responsible for information boards – update information with close cooperation with HR (winners in competitions, new joiners etc.)
  • Back up team colleagues if necessary
  • Do miscellaneous administrative tasks

Who are you?

To be successful in that role, we are looking for a person that possess:
  • Fluency in English – written and verbal
  • Very good command of MS Office (Excel, Word, PowerPoint and Outlook)
  • Can-do, proactive and problem-solving attitude
  • Strong organizational skills with the ability to multi-task
  • High communication and interpersonal skills
  • Strong customer service orientation

Are you an ambitious, proactive and self-driven individual who would like to gain valuable, professional experience? If yes, this is a great opportunity to grow your career in Arla! Join us as the Reception Desk Administrator and become a vital part of our company. If you are demonstrating strong customer orientation and willingness to gain your experience in the area of administration, you are the one we are looking for!

 

Welcome to Global Shared Services in Gdansk

Arla is a global farmer-owned organisation that is behind many well-known and loved brands, including Arla Apetina®, Castello®, Lurpak® and many, many more.

 

As a Reception Desk Administrator, you become a part of our Global Shared Services in Gdansk. Here, you won’t find factory machines or farmers. Instead, you will join over 400 colleagues dedicated to supporting all of Arla with IT, HR, financial and procurement operations. Joining us, you will take part in our mission to make a real difference for colleagues near and far.

 

With over 10 years of existence in Gdansk, we offer you a lot of knowledge and the opportunity to partake in challenging and exciting innovation projects. As a part of the Arla organisation, you will also enjoy a Scandinavian, collaborative work culture. We are all on first name terms with each other, and we truly appreciate diversity and individuality.

 

About the job

Facility Team is a part of HR Operations Department (Talent Acquisition and Payroll team). You will join 3-persons team that works closely with all employees and global departments providing professional customer service (e.g. Accounting, IT). For many of us this role is perceived as a ‘heart’ of our GSS Centre.

 

Specifically, you will:
  • Take all incoming phone calls
  • Coordinate correspondence (sending out, registering and distributing received mail, ordering and sending courier)
  • Be responsible for office supply (replenishment, ordering, informing about the delivery)
  • Take care of reception equipment (Arla’s advertisements, leaflets)
  • Ensure visitors are being invited into Arla Global Shared Service facilities (i.e. making beverages)
  • Handle minor facility issues (e.g. service of coffee machine)
  • Handle out access pass to the visitors, preparing time evidence
  • Be responsible for information boards – update information with close cooperation with HR (winners in competitions, new joiners etc.)
  • Back up team colleagues if necessary
  • Do miscellaneous administrative tasks

Who are you?

To be successful in that role, we are looking for a person that possess:
  • Fluency in English – written and verbal
  • Very good command of MS Office (Excel, Word, PowerPoint and Outlook)
  • Can-do, proactive and problem-solving attitude
  • Strong organizational skills with the ability to multi-task
  • High communication and interpersonal skills
  • Strong customer service orientation
What do we offer?
  • Employment contract
  • Work in an international environment
  • Professional induction to a new position
  • Development possibilities through tasks from various areas
  • Relocation package
  • Friendly atmosphere & comfortable work place (Neptun office in Gdańsk Wrzeszcz)
  • Medical care & life insurance
  • Additional benefits like gym card, vouchers, travel points or cinema tickets etc.
  • Chill out rooms with Xbox and the best coffee in the building
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanych przeze mnie dokumentach przez Arla Global Shared Services spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą w Gdańsku (80-244) przy Al. Grunwaldzkiej 103A, w celach niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, przeprowadzonego przez Arla Global Shared Services Sp. z o.o.

Klauzula informacyjna

Zgodnie z art.13 RODO, informuje się, iż Administratorem państwa danych osobowych, przetwarzanych w związku z prowadzonym procesem rekrutacji jest Arla Global Shared Services Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku (80-244) przy Al. Grunwaldzkiej 103A. Dane kontaktowe do Administratora w sprawie ochrony danych osobowych: onehr@arlafoods.com. Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji projektu rekrutacji. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest przepis prawa (art. 22(1) k.p.) oraz zgoda (Art. 6 ust. 1 a RODO). Dane osobowe mogą być przekazywane (ujawniane) organom publicznym wyłącznie na mocy obowiązujących przepisów prawa. Dane osobowe mogą być ujawniane procesorom, czyli podmiotom przetwarzającym dane na zlecenie Administratora danych w toku procesu rekrutacji ze względu na wykorzystywane metody i narzędzia. Dane przechowywane będą w przypadku osób, z którymi zostanie zawarta umowa o pracę przez czas trwania umowy, a następnie w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, natomiast dane osób, z którymi nie zostanie zawarta umowa o pracę przez okres 1 roku kalendarzowego, następnie dane zostaną zanonimizowane. Informuje się o następujących przysługujących prawach:
  1. prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych,
  2. prawo dostępu do danych osobowych,
  3. prawo żądania sprostowania danych osobowych,
  4. prawo żądania usunięcia danych osobowych,
  5. prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
  6. prawo do przenoszenia danych osobowych danych przetwarzanych na podstawie umowy lub na podstawie zgody (Kontakt do administratora: dataprivacy@arlafoods.com).
  7. prawo wycofania zgody co jednak nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, przed jej wycofaniem,
  8. prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Organem nadzorczym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych osobowych z siedzibą w Warszawie (00-193) przy ul. Stawki 2.
Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji celów, do jakich będą zebrane. Informuje się, iż w procesie realizacji postanowień umowy nie występuje i nie są podejmowane decyzje w oparciu o zautomatyzowane profilowanie. Administrator danych nie przewiduje zmiany celu przetwarzania danych osobowych.
Find out your future workplace
 

Poznaj

Arla Global Shared Services

Moooo. We are Arla GSS and we deal with business the Scandinavian way.


You most likely associate us with brands like Arla Apetina, Lurpak or Castello. We are part of the global Arla Foods group employing over 20,000 people worldwide and delivering 25 trillion glasses of milk a year. That being said… At our office in Gdańsk Wrzeszcz we do not produce butter or cheese, nor do we conduct milk quality assessment.

We are a Global Shared Services Center and we deliver tens of projects in: Finance, IT, Global and Local HR, Risk Controls and Compliance, Supply Chain, Procurement, Customer Service, Member Service and Operations, European Transport Control Center, Supplier Quality Assurance.

Podobne oferty

  • Recepcjonista K/M

    Mercure Gdańsk Posejdon   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    MISJA W swojej pracy dołożysz wszelkich starań, chęci, zaangażowania, jak i dotychczasowego doświadczenia, zdobytej wiedzy, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, doskonałą i przyjazną obsługą, jak i indywidualnym , zorientowanym na ich potrzeby podejściem. OCZEKIWANIA...
  • Recepcjonista

    Mercure i Ibis Gdańsk Stare Miasto   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    MISJA W swojej pracy dołożysz wszelkich starań, chęci, zaangażowania, jak i dotychczasowego doświadczenia, zdobytej wiedzy, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, doskonałą i przyjazną obsługą, jak i indywidualnym , zorientowanym na ich potrzeby podejściem. OCZEKIWANIA...
  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    POLMED S.A.   Gdańsk, CH Manhattan    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twoim zadaniem będzie: obsługa pacjentów, zarówno telefoniczna, jak i osobista, zgodnie z przyjętymi standardami w POLMED, obsługa programu do rejestracji pacjentów oraz archiwizacja dokumentacji medycznej.
  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    Medicover Stomatologia   Gdynia, ul. Górskiego 3    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę / zlecenie  część etatu
    2 dni
    Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat   6 000 - 11 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: check-in, check-out, w tym wystawianie faktur VAT; przyjmowanie i potwierdzanie rezerwacji telefonicznych, mailowych; bieżąca obsługa gości; PRACA STAŁA od zaraz;
  • Pracownik Administracyjno-Biurowy

    Dussmann Polska Sp.z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid
    15 godz.
    Zadania: Prowadzenie ewidencji gości, Wydawanie kart i kluczy, Obsługa klientów, Kontakt z najemcami. Wymagania: Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, Chęć do podjęcia pracy na stałe, Dyspozycyjność w godz. 7-17 od poniedziałku do piątku, Niekaralność, Mile widziany...
  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Wolnej Wszechnicy 5    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie realizacja obowiązków wynikających z umów o administrowanie internatami/kwaterami internatowymi w szczególności: bieżący nadzór nad nieruchomością; zarządzanie dokumentacją budynku; sprawowanie nadzoru nad powierzonym mieniem;...
  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Żwirki i Wigury    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu
    2 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa recepcji Rezerwacja sal konferencyjnych; Wydawanie fizycznych kart dostępu do budynku; prowadzenie ewidencji wydanych i zablokowanych kart; obsługa pokoju pocztowego; rejestr przesyłek wychodzących i przychodzących; informowanie pracowników o oczekującej...
  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Piotra Skargi    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Witanie i obsługa gości; Odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych zgodnie z procedurami wewnętrznymi; Dbanie o swoje stanowisko pracy oraz ogólny porządek na Recepcji; Aktualizowanie wszystkich dokumentów / plików / zestawień dotyczących Recepcji na dysku...
  • Recepcjonista / Recepcjonistka z j. angielskim

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa, Śródmieście    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej, mailowej oraz korespondencji przychodzącej/ wychodzącej (również wyjścia w...