Agencja zatrudnienia nr licencji 3260
Find your own at devire.pl
Location: Kraków
Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu. Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Osoba na stanowisku Security Analyst będzie odpowiedzialna za monitorowanie i reagowanie na alarmy związane z bezpieczeństwem wywołane przez wewnętrzne narzędzia Klienta, :w których skład wchodzą:
- Przeglądanie zdarzeń bezpieczeństwa/dzienników kontroli usług Office 365,
- Trend Micro Office AV,
- Altiris oraz SCCM do zarządzania poprawkami systemu operacyjnego Microsoft dla PC/laptopów/serwerów,
- VPN oraz Zscaler – proxy, dzienniki Cisco ASA Firewall oraz Cisco router,
- Flexera for Vulnerability Management,
Security Analyst będzie korzystał z różnych narzędzi do badania incydentów, by podejmować natychmiastowe działania lub zlecać je w celu zabezpieczenia infrastruktury IT firmy. Do podstawowych obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie również korelacja danych z różnych źródeł, określanie jaki miał wpływ na system powstały incydent lub zestawianie danych zawierających zalecenia dotyczące wsparcia nowych metod analitycznych do wykrywania potencjalnych zagrożeń oraz tworzenie dokumentacji.
Główne obowiązki na stanowisku Security Analyst:
- monitoring aktywności alarmów bezpieczeństwa,
- tworzenie oraz uruchamianie zapytań w narzędziach bezpieczeństwa, aby pomóc w identyfikacji oraz rozwiązywaniu problemów z bezpieczeństwem,
- wsparcie podczas tworzenia co tygodniowych oraz comiesięcznych raportów bezpieczeństwa,
- odpowiadanie na zapytania przychodzące oraz monitorowanie różnych kontakt e – mail,a także działanie zgodne z procedurami oraz procesami SOC,
- bezpośrednia współpraca z innymi członkami zespołu IT (np. IT Infrastructure Support Engineer – 2/3 level),
- zarządzanie oraz utrzymanie systemem bezpieczeństwa,
- zapewnienie ciągłości obsługiwanych ticketów w ramach Service Level Agreements,
- przeprowadzanie analiz technicznych związanych z bezpieczeństwem oraz zapobieganiem powstania możliwych zagrożeń systemowych,
Wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- minimum 2 letnie doświadczenie w zakresie sieci i/lub bezpieczeństwa,
- doświadczenie w pracy z narzędziami do zarządzania bezpieczeństwem (Trend Micros AV, Zscalar Proxy, Altiris/SCCM, Flexer), a także praktyczna znajomość. Wireshark, Nmap, PCap, itp.),
- minimum roczne doświadczenie w pracy w NOC/SOC oraz w zakresie rozpoznawania incydentów bezpieczeństwa,
- znajomość procesów ITIL,
- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację,
- umiejętność samoorganizacji oraz zarządzania czasem pracy, ustalania priorytetowości zadań,
Nasz klient oferuje:
- stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
- atrakcyjny pakiet świadczeń,
- możliwość pracy w środowisku międzynarodowym,
- dobra atmosfera i komfortowe warunki pracy,