Pracujemy z pasją, energią i entuzjazmem, dzięki czemu realizujemy ambitne cele i wizję wspólnego sukcesu!
Każdy z nas ma realny wpływ na rozwój, współpracę i zaangażowanie.
Wspólnie budujemy kulturę organizacyjną opartą na otwartym dialogu i różnorodności.
Specjalista ds. eCommerce na Rynki Zagraniczne
Miejsce pracy: Warszawa
Szukamy osób, które:
- posiadają doświadczenie w pracy jako Project Manager, Account Manager lub pokrewne,
- potrafią obsługiwać: pakiet MS Office, Jira,
- bardzo dobrze znają język angielski,
- znają narzędzia do maszynowego tłumaczenia tekstu,
- lubią pracować w zespole i mają wysokie umiejętności organizacyjne, potrafią koordynować kilka zadań jednocześnie,
- potrafią tworzyć harmonogramy prac, sporządzać dokumentacje projektową,
- chętnie prowadzą spotkania i szkolenia z anglojęzycznymi współpracownikami.
Co będziesz robić:
- koordynować przepływ informacji między Działem Contentu eCommerce a zagranicznymi oddziałami CCC,
- brać udział w planowaniu kalendarza komunikacji marketingowej w zagranicznych serwisach ccc.eu oraz aplikacji mobilnej,
- koordynować zadania związane z tłumaczeniem i lokalizacją treści serwisów ccc.eu i aplikacji,
- koordynować zadania contentowe związane z roll-outem serwisów na rynki zagraniczne,
- tworzyć harmonogramy oraz dbać o poprawność i terminowość realizacji zadań,
- kontaktować się z agencjami tłumaczeniowymi, freelancerami w celu przygotowania najlepszej oferty realizacji tłumaczeń,
- prowadzić dokumentację i analizę skuteczności realizowanych zadań.
Dodatkowe korzyści dla Ciebie:
- świąteczne paczki dla dzieci pracowników
- pracę w międzynarodowej i dynamicznie rozwijającej się firmie
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- bezpłatna prywatna opieka medyczna
- możliwość przystąpienia do prywatnego ubezpieczenia na życie
- innowacyjne
miejsce pracy - możliwość rozwoju
- karty rabatowe do sieci CCC oraz w sklepie internetowym eobuwie.pl
W CCC umowa o pracę, ubezpieczenie na życie, opieka medyczna i karty rabatowe to standard.
Szukamy osób, które:
- posiadają doświadczenie w pracy jako Project Manager, Account Manager lub pokrewne,
- potrafią obsługiwać: pakiet MS Office, Jira,
- bardzo dobrze znają język angielski,
- znają narzędzia do maszynowego tłumaczenia tekstu,
- lubią pracować w zespole i mają wysokie umiejętności organizacyjne, potrafią koordynować kilka zadań jednocześnie,
- potrafią tworzyć harmonogramy prac, sporządzać dokumentacje projektową,
- chętnie prowadzą spotkania i szkolenia z anglojęzycznymi współpracownikami.
Co będziesz robić:
- koordynować przepływ informacji między Działem Contentu eCommerce a zagranicznymi oddziałami CCC,
- brać udział w planowaniu kalendarza komunikacji marketingowej w zagranicznych serwisach ccc.eu oraz aplikacji mobilnej,
- koordynować zadania związane z tłumaczeniem i lokalizacją treści serwisów ccc.eu i aplikacji,
- koordynować zadania contentowe związane z roll-outem serwisów na rynki zagraniczne,
- tworzyć harmonogramy oraz dbać o poprawność i terminowość realizacji zadań,
- kontaktować się z agencjami tłumaczeniowymi, freelancerami w celu przygotowania najlepszej oferty realizacji tłumaczeń,
- prowadzić dokumentację i analizę skuteczności realizowanych zadań.
Dodatkowe korzyści dla Ciebie:
- świąteczne paczki dla dzieci pracowników
- pracę w międzynarodowej i dynamicznie rozwijającej się firmie
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- bezpłatna prywatna opieka medyczna
- możliwość przystąpienia do prywatnego ubezpieczenia na życie
- innowacyjne
miejsce pracy - możliwość rozwoju
- karty rabatowe do sieci CCC oraz w sklepie internetowym eobuwie.pl
W CCC umowa o pracę, ubezpieczenie na życie, opieka medyczna i karty rabatowe to standard.