Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Toruń    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Specjalista ds. Wina

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Toruń, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 105    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Profesjonalna obsługa klienta. Budowanie dobrych relacji z klientami. Doradztwo w zakresie asortymentu win. Zachowanie ciągłości sprzedaży i właściwej ekspozycji.
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   kujawsko-pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Katowice
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   8 500 - 9 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    14 godz.
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Customer Care Specialist with Dutch

    Foundever   kujawsko-pomorskie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    15 godz.
    As a Consumer Service Representative you will: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone and e-mail; Provide friendly and efficient customer service support in Dutch language; Advice and inform customers regarding clients' products and services; Identify, research, and...
  • Customer support specialist with German and English

    Foundever   kujawsko-pomorskie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    15 godz.
    The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
  • Hebrew Speaking Customer Care Associate

    Foundever   kujawsko-pomorskie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    15 godz.
    The role: Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer telephone, email or chat contacts; Understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best solution for each of them in line with our key performance indicators;...
  • Contact Centre Representative I with Dutch

    Aon   kujawsko-pomorskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Customer Service Professional with Catalan and English

    Foundever   kujawsko-pomorskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
  • Customer care representative with Polish

    Foundever   kujawsko-pomorskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    19 godz.
    The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...
  • Customer support specialist with German and English

    Foundever   kujawsko-pomorskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    19 godz.
    The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Kujawsko-pomorskie Toruń Specjalista ds. Obsługi Klienta Toruń
Specjalista ds. wsparcia technicznego z j. niemieckim

Specjalista ds. wsparcia technicznego z j. niemieckim

Jobhouse Sp. z o.o.
Toruń
praca stacjonarna
2436 dni temu

W Agencji Pracy Tymczasowej i Doradztwa Personalnego Jobhouse pod jednym dachem świadczymy wszelkie usługi związane z pracą – przede wszystkim rekrutacje stałe i leasing pracowniczy, a także projekty typu direct search (head hunting), outplacement, try & hire, doradztwo HR oraz obsługę kadrowo-płacową. Nasza oferta skierowana jest zarówno do firm, które chciałyby scedować część obowiązków związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi na firmę zewnętrzną, jak i do potencjalnych pracowników - osób bezrobotnych, chcących zmienić pracę lub uzyskać dodatkowe źródło dochodów. Agencja pracy Jobhouse skutecznie pomaga firmom z Gdańska, Warszawy, a także innych miast Polski, oferując fachowe doradztwo, profesjonalną obsługę Klienta, zaangażowanie i terminowość. Potwierdzeniem naszej rzetelności jest Certyfikat KRAZ, który otrzymaliśmy w kwietniu 2011 roku.

Specjalista ds. wsparcia technicznego z j. niemieckim
Miejsce pracy: Toruń
Nr ref.: TECH/SUP/TOR/GER

Obowiązki:

  • Wspieranie międzynarodowych klientów zewnętrznych i wewnętrznych głównie w przypadku incydentów związanych z komunikacją elektroniczną
  • Współpraca z klientami biznesowymi i informatykami za pośrednictwem telefonu, poczty elektronicznej i internetowej,
  • Analiza incydentu, korekta i obsługa komunikatów związanych z przepływem materiałów klienta
  • Określanie, ocena i ustalanie priorytetów problemów i skarg klientów
  • Analiza problemów klienta, proponowanie rozwiązań, zapewnienie wsparcia technicznego
  • Pomoc w ocenie nowych usług, procesów i technologii wprowadzonych w helpdesk

Wymagania:

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym (B2) – warunek konieczny
  • Komunikatywna znajomość j. niemieckiego (poziom min. B1 / B2) – warunek konieczny
  • Podstawowe umiejętności techniczne/informatyczne
  • Podstawowe umiejętności na poziomie Unix / Linux / Windows Server będą dodatkowym atutem
  • Mile widziana znajomość ram ITIL oraz znajomość narzędzi zarządzania usługami IT
  • Mile widziana znajomość innych języków (szwedzki, norweski, fiński)
  • Nastawienie na rozwój umiejętności informatycznych, chęć nauki

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat
  • Pakiet socjalny przy umowie o pracę: karta Multisport + prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie oraz różne dodatki do wynagrodzenia (np. na święta Bożego Narodzenia, dodatek do urlopu)
  • Programy rozwojowe, szkolenia
  • Bezpłatny udział w kursach językowych
  • Możliwość rozwoju i awansu zawodowego
  • Możliwość odbywania podróży zagranicznych
  • Przyjazną atmosferę
  • Pracę dla dużej, międzynarodowej firmy w nowym biurze w Centrum Torunia

 

Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane przez nas wymagania prosimy o przesłanie CV w języku angielskim.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli "Wyrażam zgodę na wykorzystanie przez Jobhouse Sp. z o.o. z siedzibą na al. Grunwaldzkiej 31 80-241 Gdańsk moich danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadanie i przetwarzanie danych osobowych oraz ich udostępnianie klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz.926 ze zm.) aż do momentu wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem/am poinformowany/a o prawach do poprawiania, dostępu i ochrony tych danych. Informujemy, że administratorem zbieranych danych osobowych jest Jobhouse Sp. z o.o. z siedzibą na al. Grunwaldzkiej 31 80-241 Gdańsk (nr wpisu do rejestru agencji zatrudnienia: 7097), gdzie zbierane są i zabezpieczane dane."
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Toruń    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Specjalista ds. Wina

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Toruń, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 105    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Profesjonalna obsługa klienta. Budowanie dobrych relacji z klientami. Doradztwo w zakresie asortymentu win. Zachowanie ciągłości sprzedaży i właściwej ekspozycji.
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   kujawsko-pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Katowice
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   8 500 - 9 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    14 godz.
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Customer Care Specialist with Dutch

    Foundever   kujawsko-pomorskie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    15 godz.
    As a Consumer Service Representative you will: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone and e-mail; Provide friendly and efficient customer service support in Dutch language; Advice and inform customers regarding clients' products and services; Identify, research, and...
  • Customer support specialist with German and English

    Foundever   kujawsko-pomorskie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    15 godz.
    The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
  • Hebrew Speaking Customer Care Associate

    Foundever   kujawsko-pomorskie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    15 godz.
    The role: Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer telephone, email or chat contacts; Understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best solution for each of them in line with our key performance indicators;...
  • Contact Centre Representative I with Dutch

    Aon   kujawsko-pomorskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Customer Service Professional with Catalan and English

    Foundever   kujawsko-pomorskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
  • Customer care representative with Polish

    Foundever   kujawsko-pomorskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    19 godz.
    The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...
  • Customer support specialist with German and English

    Foundever   kujawsko-pomorskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    19 godz.
    The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...