Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Zarządzania Najmem

IMPRO Spółka z o.o.

Łódź

45 dni temu

Ogłoszenie numer: 2639329, from 2019-09-03

Firma IMPRO Spółka z o.o. działa na rynku mieszkaniowym w Łodzi od 2014 roku i od tego czasu zajmuje się wynajmem i zarządzaniem mieszkaniami. Jesteśmy odpowiedzialni za mieszkania wynajmowane na pokoje, naszymi klientami są właściciele mieszkań na wynajem oraz najemcy - ludzie w wieku 18-30 lat. Oprócz tego realizuje projekty mieszkaniowe inwestycyjne i remontowe.

Ważne dla nas wartości to między innymi odpowiedzialność, profesjonalizm, skuteczność i efektywność.

Siedziba firmy znajduje się w biurowcu w Łodzi przy ul. Franciszkańskiej 104/112, strona internetowa firmy: http://impro.biz.pl/.

Specjalista ds. Zarządzania Najmem

Location: łódzkie / Łódź

 

Job description

Przeczytaj na czym będzie polegała (być może) Twoja praca!

 Zakres obowiązków:

  • regularne monitorowanie mieszkań zarządzanych przez firmę
  • kontakt z ubezpieczycielami ws. usuwania szkód
  • kontakt z właścicielami mieszkań, urzędami, wspólnotami mieszkaniowymi
  • kontakt mailowy i telefoniczny z najemcami, klientami, osobami współpracującymi
  • umawianie spotkań, prezentowanie pokoi na wynajem
  • podpisywanie i przepisywanie umów najmu, przedłużanie umów, kompletowanie i weryfikowanie dokumentów
  • wprowadzanie i wyprowadzanie najemców, rozliczanie kaucji
  • kontakt mailowy i telefoniczny z potencjalnymi klientami
  • przyjmowanie zgłoszeń i koordynowanie napraw, drobnych remontów, usuwania usterek
  • odbiory wyremontowanych mieszkań
  • przygotowanie mieszkania do wynajmu, w tym home staging
  • rozliczanie najemców lub właścicieli w związku z naprawami, usterkami
  • realizacja zadań administracyjno-biurowych
  • budowanie wizerunku firmy, poprzez dbanie o jakość i kontakty z klientami

Requirements

Aby wykonywać tę pracę wystarczy:

  • samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania
  • proaktywność
  • dokładność
  • komunikatywność
  • odporność na stres
  • dyspozycyjność (zadaniowy czas pracy - różne godziny i dni)
  • prawo jazdy kat. B (mile widziany własny samochód)
  • sprawne poruszanie się w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram)

We offer

  • szkolenia wewnętrzne przygotowujące do pracy (nie jest wymagane doświadczenie w branży)
  • przyjazne miejsce i zespół do współpracy
  • pracę w biurze oraz na terenie Łodzi
  • możliwość pracy zdalnej z domu
  • ciekawe, dynamiczne zadania
Please add the following clause: I agree to the processing of my personal data for the needs necessary in the recruitment process.
Administrator nieruchomości, jak sugeruje sama nazwa stanowiska, jest osobą odpowiedzialną za sprawowanie bieżącego nadzoru nad obiektem, lub grupą obiektów o określonym charakterze; kamienicą, osiedlem mieszkaniowym, ośrodkiem rekreacyjnym, budynkiem o zastosowaniu przemysłowym lub halą produkcyjną czy magazynem. W zależności od rodzaju obiektów podległych osobie obsadzonej na tym stanowisku, jej codzienne obowiązki będą ...
Praca Administrator Nieruchomości