Departament Zgodności
(Warszawa)
Umowa na czas zastępstwa
U nas masz na dzień dobry:
- Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
- Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
- Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
- Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.
Na co dzień jako Specjalista:
- monitorujesz efektywność stosowanych w Banku rozwiązań w zakresie zarządzania ryzykiem utraty reputacji oraz zapewniasz ich zgodność z przepisami wewnętrznymi Banku, dobrymi praktykami rynkowymi oraz oczekiwaniami zewnętrznych organów nadzoru i kontroli, a w razie potrzeby odpowiadasz za aktualizację przepisów dotyczących tego ryzyka,
- analizujesz całokształt informacji o Banku i Grupie Kapitałowej Banku a także identyfikujesz, gromadzisz i oceniasz informacje na temat zdarzeń, które generują bądź mogą generować w przyszłości ryzyko pogorszenia ich reputacji,
- monitorujesz mechanizmy kontroli ryzyka poprzez ocenę stopnia wykorzystania limitów oraz wartości progowych i krytycznych wskaźników ryzyka utraty reputacji w stosunku do przyjętych wartości granicznych,
- opracowujesz analizy oraz informacje zarządcze,
- opiniujesz projekty przepisów wewnętrznych Banku i Grupy Kapitałowej Banku oraz odpowiadasz na zapytania jednostek Banku oraz podmiotów Grupy w kwestiach związanych z zarządzaniem ryzykiem utraty reputacji.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
- posiadasz wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, bankowość, finanse, ekonometria, statystyka, prawo),
- posiadasz doświadczenie w pracy w bankowości lub instytucjach sektora finansowego (doświadczenie z zakresu zarządzania ryzykiem będzie dodatkowym atutem),
- dobrze znasz pakiet Microsoft Office (przede wszystkim Excel oraz Power Point),
- lubisz przygotowywać analizy,
- wykazujesz się samodzielnością w realizacji bieżących zadań,
- nie boisz się wychodzić z inicjatywą i potrafisz określać priorytety.
pko, bank, bp
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.