Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista w Departamencie Kontaktu z Klientami i Operacji / Dział Obsługi Klienta

Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A.

Białystok

17 dni temu

 

KIR jest kluczowym podmiotem infrastruktury polskiego sektora bankowego. Zapewnia niezawodność i bezpieczeństwo w zakresie świadczonych usług, dążąc do efektywnego wspierania rozwoju obrotu bezgotówkowego.

 

Wykorzystując unikalne w skali polskiego rynku kompetencje i doświadczenie, KIR rozwija i dostarcza rozwiązania systemowe dopasowane do potrzeb sektora bankowego oraz aktywnie uczestniczy w procesie cyfryzacji administracji publicznej.

 

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista w Departamencie Kontaktu
z Klientami i Operacji / Dział Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Białystok
Zadania:
  • telefoniczna obsługa Klienta w zakresie usług zaufania,
  • obsługa zgłoszeń mailowych od Klienta,
  • wsparcie Klienta w technicznych aspektach działania podpisu elektronicznego oraz w zakresie funkcjonowania dedykowanego oprogramowania,
  • wyjaśnianie zgłoszeń oraz reklamacji Klientów,
  • współpraca z innymi jednostkami KIR w zakresie obsługi przedsprzedażowej i posprzedażowej.
Oczekujemy:
  • doświadczenia w obsłudze Klienta (minimum 6 miesięcy),
  • umiejętności nawiązywania, utrzymywania i rozwijania relacji z Klientami,
  • komunikatywności, otwartości, pozytywnego nastawienia,
  • umiejętności pracy zgodnie z procedurami,
  • dynamiki i szybkiego tempa pracy,
  • systematyczności, wytrwałości w działaniu,
  • odporności na stres,
  • jakości i profesjonalizmu w pracy,
  • znajomości pakietu MS Office, narzędzi typu CRM, Call Center.
Mile widziane:
  • znajomość języka angielskiego.
Dlaczego warto pracować w KIR?