Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Olsztyn
Ogłoszenie o naborze Nr 35673
Warunki pracy
- praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu,- narzędzia i materiały pracy - komputer, urządzenia biurowe, praca przy komputerze co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godzin dziennie),
- wyznaczone stanowiska do parkowania dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika, podjazdy dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika i Al. Marsz. J. Piłsudskiego – wejście do budynku z asystentem, winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych, ciągi komunikacyjne, drzwi oraz toaleta o odpowiedniej szerokości dostosowane do poruszania się na wózku.
Zakres zadań
- przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych Wojewody w I instancji, II Instancji oraz w trybach nadzwyczajnych w celu załatwienia wniosku, odwołania prawidłowo i w przepisowym terminie;
- przygotowywanie projektów odpowiedzi Wojewody do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w celu weryfikacji prawnej decyzji Wojewody przez Sąd oraz rozpatrywanie skarg i wniosków obywateli z zakresu administracji architektoniczno- budowlanej skierowanych do Wojewody, w celu załatwienia spraw;
- rozpatrywanie odwołań do Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego od decyzji administracyjnych Wojewody w I instancji oraz w postępowaniu nadzwyczajnym w zakresie administracji architektoniczno - budowlanej, w celu załatwienia odwołania lub przekazania Głównemu Inspektorowi Nadzoru Budowlanego, w celu weryfikacji rozstrzygnięcia Wojewody przez organ II instancji;
- przygotowywanie potwierdzenia przyjęcia zgłoszeń robót budowlanych w celu załatwienia sprawy a w konsekwencji inicjowanie procesu budowlanego;
- przygotowywanie postanowień udzielających odstępstw od warunków technicznych w celu załatwienia sprawy;
- sprawdzanie terminowości wydawanych decyzji administracyjnych przez starostów w celu usprawnienia procesu budowlanego.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe budowlanedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze budownictwa
- znajomość ustawy prawo budowlane
- znajomość ustawy o ochronie środowiska
- znajomość ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
- znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami
- znajomość ustawy o transporcie kolejowym
- znajomość ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych
- znajomość ustawy o służbie cywilnej
- znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
- znajomość instrukcji kancelaryjnej - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- posiadanie uprawnień budowlanych