Aldesa Polska to firma będąca w całości własnością hiszpańskiej Grupy Aldesa, działająca na rynku polskim w sektorze budownictwa infrastrukturalnego, energetycznego, przemysłowego, odnawialnych źródeł energii oraz budownictwa użyteczności publicznej od 2007 roku.
Kluczem do sukcesu firmy jest znajomość lokalnych uwarunkowań, międzynarodowych standardów pracy, indywidualne podejście do klienta oraz umiejętność adaptacji do zmieniających się wymagań rynku i potrzeb klientów, trafny dobór realizowanych projektów, a także ciągłe poszukiwanie nowych, lepszych rozwiązań. Aldesa tworzy wartość dodaną na każdym projekcie i oferuje klientom bardziej wszechstronne i efektywne kosztowo rozwiązania bez zaniedbywania efektywnego zarządzania terminami.
- Wsparcie działu rekrutacji w ich codziennych obowiązkach,
- Prowadzenie dokumentacji procesu rekrutacji i selekcji kandydatów w wybranych procesach,
- Przygotowywanie ogłoszeń rekrutacyjnych oraz weryfikacja ich pod kątem zbieżności z oczekiwaniami biznesu,
- Organizowanie spotkań, rozmów rekrutacyjnych dla poszczególnych działów w firmie,
- Współpraca ze specjalistami ds. rekrutacji w zakresie selekcji kandydatów na średniego i niższego szczebla,
- Administrowanie bazą danych w zakresie prowadzanych projektów rekrutacyjnych.
- Wykształcenie wyższe lub student/ka ostatniego roku - preferowane ZZL, psychologia,
- Zainteresowanie szeroko pojętym obszarem rekrutacji i rozwoju,
- Znajomość branży budowlanej będzie dodatkowym atutem,
- Proaktywność i umiejętność szybkiego uczenia się nowych rzeczy,
- Łatwość w nawiązywaniu relacji międzyludzkich,
- Umiejętność pracy w zespole oraz nastawienie na realizacje postawionych celów.
- Znajomość programu MS Office,
- Dobrą znajomość języka angielskiego.
- Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku,
- Przyjazną atmosferę pracy,
- Zdobycia wiedzy w zakresie metod rekrutacji i selekcji kandydatów.
Więcej informacji o firmie znajdziesz na stronie www.aldesa.pl