Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Dla naszego Klienta, producenta osłon akumulatorowych/kieszeni wielorurkowych do elektrody dodatniej, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
- zapewnienie ciągłości produkcji - uzupełnianie półproduktu w linii technologicznej,
- bezpośredni nadzór nad procesem produkcyjnym,
- ustawianie i przezbrajanie maszyn,
- usprawnianie procesów produkcyjnych,
- dbanie o stan techniczny maszyn,
- diagnozowanie awarii, raportowanie o problemach,
- bieżące i okresowe naprawy maszyn,
- prowadzenie dokumentacji maszyn produkcyjnych,
- odpowiedzialność za terminowość przeglądów technicznych.
- wykształcenie techniczne (mechanik, elektromechanik),
- ugruntowana wiedza ogólnotechniczna w zakresie mechaniki i pneumatyki,
- znajomość rysunku technicznego,
- min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
- uprawnienia SEP do 1 kV - mile widziane,
- gotowość do pracy w systemie 3-zmianowym.
- stabilne zatrudnienie bezpośrednio przez firmę naszego klienta,
- umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie - od 28 zł brutto/godz., w zależności od doświadczenia i kompetencji - istnieje możliwość negocjacji warunków finansowych,
- premie świąteczne, premia motywacyjna (co kwartał), pakiet medyczny,
- możliwość rozwoju, zdobycia ciekawego doświadczenia.
Osoby zainteresowane zapraszamy do złożenia CV w naszym biurze w Bielsku-Białej, ul. Barlickiego 21/6. Tel.: 691 500 310 lub 33 816 00 46 (w godz. 8.00-16.00).
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.
Poznaj
Trenkwalder
Poznaj Trenkwalder Polska
Zajmujemy się łączeniem ludzi. Z nami znajdziesz pracę dopasowaną do Twoich wymagań, kompetencji i ambicji. Mamy do zaoferowania różne stanowiska: od praktykanckich i stażowych przez asystenckie i specjalistyczne po najwyższe posady kierownicze i dyrektorskie. Zatrudniamy zarówno do pracy tymczasowej, jak i na stałe. Jesteśmy blisko Ciebie. Masz nasze pełne wsparcie.
Od 2005 roku w Polsce, a od 30 lat na świecie łączymy świetnych pracowników z dobrymi pracodawcami. Jesteśmy synonimem najlepszych praktyk HR. Działamy kompleksowo, pomożemy Ci w codziennej pracy oraz kwestiach kadrowo-płacowych. Nie wiesz jeszcze z czym związać przyszłość? Porozmawiaj z naszym konsultantem. Chętnie pomożemy Ci z sukcesem wejść na rynek pracy, zaplanować karierę i znaleźć satysfakcjonującą posadę. W Polsce mamy ponad 40 biur - z łatwością nas znajdziesz.