Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

European Implementation Lead - Global Supply Management

Stanley Black & Decker® Polska Sp. z o.o.

Warszawa

18 dni temu

Stanley Black & Decker is the largest tool manufacturer in the world (Fortune 500). Our industrial tool businesses build the tools that build your world. Our brands: Stanley, Black&Decker, DeWalt, Porter-Cable, Mac Tools, Facom, Usag, Bostitch.


Our website: http://kariera.sbdinc.pl/

 

For our Warsaw office, we’re currently looking for:

European Implementation Lead - Global Supply Management
Miejsce pracy: Warszawa

The Global Supply Management (GSM) team is a strategic sourcing organization. This role will be responsible for deploying the eProcure (Ariba Billing & Invoicing) solution to Stanley Black & Decker across Europe. Strong communication and process skills are required, along with attention to detail and the ability to work in a cross-functional team environment.

 

Responsibilities:
  • Day to day responsibility to lead eProcure (Ariba Billing & Invoicing) European deployments
  • Lead cross-functional project teams in a heavily matrixed operating environment
  • Prioritize, schedule, and drive project plans with groups and resources that do not report to you directly
  • Partner with the business unit sponsors to secure project approval and planning
  • Create, manage, and communicate project schedules, plans, and budgets
  • Manage all project communications including status reporting, team updates, management report outs, and monthly steering committee meeting preparation
  • Act as a change agent and champion of methodology within the project team
  • Think strategically and act tactically
  • Develop benefits realization (ROI) measurement mechanism, baseline and manage throughout the project lifecycle
  • Applying project management knowledge, skills, tools and techniques to project deliverables, processes, and systems in order to successfully meet or exceed stakeholder needs and expectations.
Requirements:
  • Min. 3 years in project management experience in manufacturing industry, in a Supply Chain / Sourcing / Procurement function
  • Min. 5 years in large multinational company (preferably diversified US / public company)
  • Higher degree required, MBA is an advantage
  • Highly advanced Excel – reporting tools
  • Proficient in MS-Office products (Excel, PowerPoint, and Project)
  • Experience concurrently executing multiple projects
  • Experience with leading cross-functional teams, building strong relationships, resolving conflicts, managing resources in a matrix environment
  • Experience with project management tools, analysis and research tools, documentation tools, and reporting tools
  • Ariba Billing & Invoicing experience is a plus
  • Advantage: primarily business/functional process expert with technology skills versus a strong technical background with functional knowledge
  • Advantage: knowledge of SAP (Vendor Master)
  • Advantage: knowledge of financial and accounting concepts
  • Strong presentation and communication skills, including ability to influence - at all levels of an organization
  • Understanding of business processes, with emphasis on procurement lifecycle
  • Understanding of information systems and the related infrastructure technology
  • Demonstrated ability to forecast savings, work, effort, budget, etc.
  • Travel up to10% if the time
  • Reports to: Global Program Manager, Procure-to-Pay
We offer:
  • New office near Rondo Daszyńskiego, take a Virtual Walk
  • Work in an international company giving a good opportunity to develop professional and foreign language skills
  • Ambitious and motivating challenges
  • Labor law contract, task-based time
  • Co-funding of additional benefits (medical care, Multibenefit or Edenred cards)
  • Welcome pack for every new employee

Poznaj

Stanley Black & Decker® Polska Sp. z o.o.

W roku 2010 firma Black & Decker®, największy na świecie producent elektronarzędzi i akcesoriów, połączyła się z firmą Stanley Works® ogólnoświatowym liderem w produkcji narzędzi ręcznych. Obecnie zarówno w U.S.A. jak i na całym świecie StanleyBlack&Decker zajmuje czołowe miejsce w sprzedaży produktów tego rodzaju przeznaczonych do użytku domowego, do pracy w rzemiośle oraz w przemyśle.

Poznaj stanowisko: Kierownik Zarządzający Dostawami (Supply Chain Manager)

Supply Chain Manager, tłumaczony także jako Kierownik zarządzający dostawami, jest stanowiskiem funkcjonującym w dużych firmach, należących zazwyczaj do branży logistycznej. Osoba obsadzona na tym stanowisku jest odpowiedzialna, jak sugeruje sama jego nazwa, za organizowanie łańcucha dostaw, negocjowanie warunków z dostawcami, operowanie budżetem przewidzianym na dany okres, etc. Jako najbardziej doświadczony spośród ...
Kierownik Zarządzający Dostawami (Supply Chain Manager) Praca Kierownik Zarządzający Dostawami (Supply Chain Manager)

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (632)
Wałbrzych (60)
Legnica (106)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (224)
Toruń (140)
Lubelskie:
Lublin (234)
Chełm (29)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (790)
Tarnów (97)
Nowy Sącz (83)
Mazowieckie:
Warszawa (1946)
Radom (176)
Płock (61)
Opolskie:
Opole (233)
Nysa (58)
Podkarpackie:
Rzeszów (161)
Przemyśl (34)
Podlaskie:
Białystok (146)
Suwałki (40)
Łomża (29)
Pomorskie:
Gdańsk (506)
Gdynia (289)
Słupsk (66)
Śląskie:
Katowice (620)
Częstochowa (156)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (183)
Elbląg (87)
Ełk (47)
Wielkopolskie:
Poznań (599)
Kalisz (96)
Konin (54)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (376)
Koszalin (122)
Kołobrzeg (54)
Auchan (143)
Tesco (44)
Inditex (28)
Leroy Merlin (108)
Bricoman (10)
STRABAG (9)
ABB (12)
Accenture (72)
Carrefour (167)
PKO BP (318)
PwC (18)
KPMG (23)
Orange (48)
IKEA (51)
Budimex (1)

Rekrutują z Praca.pl