Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. eksportu i importu

    AMIGO-HURT Sp. z o.o.   Ząbki    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie procesami eksportu i importu produktów FMCG, monitorowanie realizacji zamówień. Przygotowywanie dokumentów handlowych, celnych i logistycznych. Współpraca z zespołami sprzedaży, magazynu i administracji w codziennych działaniach. Udział w negocjacjach...
  • Specjalista / Specjalistka ds. logistyki międzynarodowej

    AMIGO-HURT Sp. z o.o.   Ząbki    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: Koordynowanie procesów importu i eksportu towarów FMCG oraz nadzorowanie terminów dostaw. Przygotowywanie i weryfikacja dokumentacji celnej, logistycznej i handlowej. Negocjowanie warunków handlowych i kontrola ich realizacji. Współpraca z działami magazynu, logistyki,...
  • Specjalista ds. importu i eksportu w branży FMCG

    AMIGO-HURT Sp. z o.o.   Ząbki    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska: Koordynacja procesów importu i eksportu towarów FMCG; Negocjacje warunków handlowych i nadzór nad ich realizacją; Przygotowywanie dokumentacji celnej, logistycznej oraz handlowej; Monitorowanie terminów realizacji zamówień i dostaw; Ścisła współpraca z innymi działami...
  • Specjalista ds. Obsługi Zamówień i Logistyki

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 100 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Twoje Główne Zadania: Wprowadzanie i weryfikacja zamówień w systemie. Kompletowanie dokumentacji sprzedaży, spedycyjnej i celnej (terminowość). Tworzenie nowych produktów w systemie na podstawie danych. Codzienna współpraca z działami firmy i firmami spedycyjnymi w celu realizacji zamówień.
  • Młodszy specjalista ds. eksportu

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 100 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Kogo szukamy? Osób nastawionych na długą współpracę, które chcą się rozwijać, mają zdolności analitycznego myślenia oraz dobrą znajomość języka angielskiego. Praca jest stacjonarna, dlatego wymagany jest samodzielny dojazd - Adamów 50, A2 Warsaw Park na wysokości Grodziska...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Specjalista ds. Eksportu Kraków
Export Customer Service Specialist Japanese Speaker

Export Customer Service Specialist Japanese Speaker

International Paper Global Business Services Center
Kraków
praca stacjonarna
3518 dni temu

International Paper’s Global Business Services Center in Kraków (IPGBSC) is an established and expanding entity, delivering a variety of advanced, value-added services within the world’s most respected packaging and paper company. We co-operate with International Paper offices and manufacturing sites all over the world - North and Latin America, the EMEA region (Europe, Middle East, Africa and Russia) and Asia. International Paper GBSC is a great place to work and grow for employees educated and specialized in various fields. Discover our infinite possibilities! International Paper GBSC is currently seeking exceptional candidates to join the team as:

 

 

Export Customer Service Specialist Japanese Speaker
Miejsce pracy: Kraków

This position is responsible for managing customer accounts daily activities and provides expertise to operational decisions regarding those accounts. The Account Executive role must balance customer needs with business objectives. AE will work with members of the Business, Supply Chain and Third Party vendors to develop and execute customer specific account plans to improve efficiency, profitability and customer satisfaction.

Our offer


A successful candidate for this position will have an opportunity to work in a global, multi-cultural environment, managing the supply of pulp produced in US mills to customers located in various parts of the world. The job offers an opportunity to broaden the knowledge of Pulp market, international logistics, export processes and supply chain solutions.

You will
  • Effectively handle strategic, high volume and challenging accounts; respond to customer inquiries expeditiously, offer alternatives and exhibit leadership.
  • Provide excellent customer service level in accordance to established performance criteria.
  • Handle logistics issues and exceptions, manage through complex supply chains involving export, ocean freight and container shipments
  • Develop partnership with internal departments and 3rd party logistics to deliver business results and better service platforms.
  • Work in a team environment
  • Proactively provide back-up support to other accounts during critical periods of order activities
  • Contribute to business financial targets through cost to serve management and NPI participation
Key Challenges
  • Resolving requests and inquiries to the customer’s satisfaction while achieving business objectives
  • Constantly developing business acumen
  • Managing internal & external needs in a changing and dynamic environment
  • Working with internal departments and Sales to become a partner of choice for customers.
  • Understanding foreign cultures and utilizing this knowledge to effectively manage international accounts
  • Understanding export trade documentation and procedures
  • Resolving issues to improve customer satisfaction while adhering to IP business rules
  • Proactively supporting e-business solutions with customers.
  • Adhering to the value of teamwork
You have
  • Good command of Japanese, fluency in English required
  • High customer orientation and commitment
  • Good interpersonal and organizational skills along with analytical and problem solving skills
  • Good understanding of order management and customer service processes
  • Proficiency in IP systems and ability to multitask
  • Solid business knowledge
  • Proven track of experience in business related fields
  • Proficiency in Excel, Power Point and Word programs



If you are excited about this role, please send us your application with a statement below.

 

I hereby agree for processing my personal data, included in my application for a job, for the purposes of recruitment process, according to the Data Protection Act of 29 September 1997, unified text published in the Polish Journal of Laws (Dziennik Ustaw) of 2002, no. 101, item 926, later amended.

 

 

 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. eksportu i importu

    AMIGO-HURT Sp. z o.o.   Ząbki    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie procesami eksportu i importu produktów FMCG, monitorowanie realizacji zamówień. Przygotowywanie dokumentów handlowych, celnych i logistycznych. Współpraca z zespołami sprzedaży, magazynu i administracji w codziennych działaniach. Udział w negocjacjach...
  • Specjalista / Specjalistka ds. logistyki międzynarodowej

    AMIGO-HURT Sp. z o.o.   Ząbki    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: Koordynowanie procesów importu i eksportu towarów FMCG oraz nadzorowanie terminów dostaw. Przygotowywanie i weryfikacja dokumentacji celnej, logistycznej i handlowej. Negocjowanie warunków handlowych i kontrola ich realizacji. Współpraca z działami magazynu, logistyki,...
  • Specjalista ds. importu i eksportu w branży FMCG

    AMIGO-HURT Sp. z o.o.   Ząbki    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska: Koordynacja procesów importu i eksportu towarów FMCG; Negocjacje warunków handlowych i nadzór nad ich realizacją; Przygotowywanie dokumentacji celnej, logistycznej oraz handlowej; Monitorowanie terminów realizacji zamówień i dostaw; Ścisła współpraca z innymi działami...
  • Specjalista ds. Obsługi Zamówień i Logistyki

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 100 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Twoje Główne Zadania: Wprowadzanie i weryfikacja zamówień w systemie. Kompletowanie dokumentacji sprzedaży, spedycyjnej i celnej (terminowość). Tworzenie nowych produktów w systemie na podstawie danych. Codzienna współpraca z działami firmy i firmami spedycyjnymi w celu realizacji zamówień.
  • Młodszy specjalista ds. eksportu

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 100 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Kogo szukamy? Osób nastawionych na długą współpracę, które chcą się rozwijać, mają zdolności analitycznego myślenia oraz dobrą znajomość języka angielskiego. Praca jest stacjonarna, dlatego wymagany jest samodzielny dojazd - Adamów 50, A2 Warsaw Park na wysokości Grodziska...