Dla międzynarodowej firmy będącej inwestorem i deweloperem w branży nieruchomości poszukujemy kandydatów/ ek na stanowisko Facility Mangera/ Kierownika Technicznego Obiektów. Obowiązki skupiają się na rozwijaniu i utrzymywaniu pozytywnych relacji z klientami i dostawcami, sprawowaniu nadzoru nad eksploatacją, przeglądami i remontami oraz podejmowaniu i organizowaniu interwencji awaryjnych i naprawczych w danym obiekcie.
Idealny/ a kandydat/ka posiada doświadczenie w pracy w utrzymaniu technicznym obiektów, charakteryzuje się umiejętnością budowania i utrzymywania trwałych relacji biznesowych oraz bardzo dobrą organizacją czasu i pracy. Firma zapewnia atrakcyjne wynagrodzenie, samochód służbowy, niezbędne narzędzia oraz przyjazną atmosferę pracy.
- Zarządzanie z ramienia właściciela kwestiami technicznymi w obrębie parków logistycznych;
- Utrzymywanie kontaktów z firmami Facility Management, utrzymanie zieleni i odśnieżanie, odśnieżanie dachów, etc.;
- Utrzymywanie najwyższej jakości relacji z najemcami, wsparcie dla najemców we wszystkich kwestiach technicznych, także podczas wprowadzania się i wyprowadzania z obiektu;
- Monitorowanie stanu technicznego obiektów, podpisywanie protokołów, rozliczenie usterek, etc.;
- Bieżąca współpraca z Property Managerem w zakresie funkcjonowania obiektu;
- Codzienny kontakt z najemcami, prowadzenie korespondencji, udzielanie zgód np. na przebudowy, zmiany, nowe instalacje itp. oraz ustalenie odpowiednich zgód z właścicielami budynków.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku związanym z utrzymaniem technicznych nieruchomości;
- Dobra znajomość tematyki zarządzania nieruchomościami i kwestii technicznych;
- Wykształcenie techniczne lub znajomość kwestii technicznych związanych z zarządzanymi nieruchomościami;
- Umiejętność budowania i zarządzania relacjami z najemcami;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
- Prawo jazdy kat. B.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Atrakcyjne wynagrodzenie + samochód służbowy;
- Pracę w gronie profesjonalistów.