Facility Manager / Kierownik Techniczny
Miejsce pracy: Warszawa
W ROHLIG SUUS Logistics zarządzamy globalnymi łańcuchami dostaw. Naszymi klientami są zarówno światowe marki jak i lokalne przedsiębiorstwa. Pomagamy naszym klientom zwiększać konkurencyjność i efektywność operacji. Różnorodność doświadczeń i kompetencji naszego zespołu pozwala świadczyć usługi na wysokim poziomie i odnosić globalne sukcesy.
Oferujemy:
- Możliwości realizacji zawodowej, szkoleń oraz dalszego rozwoju w ramach organizacji,
- Kompetentny i otwarty zespół współpracowników,
- Umowę o pracę,
- Narzędzia (telefon, komputer),
- Pakiet świadczeń pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta Multisport, dofinansowanie do wypoczynku, język angielski).
Zadania:
- Systematyczny nadzór nad utrzymaniem stanu technicznego obiektów (nadzór nad konserwacją i usuwaniem bieżących awarii, planowanie serwisów);
- Nadzór nad kilkunastoma obiektami logistycznymi w skali całej Polski;
- Administrowanie kosztami najmu i utrzymania (kontrola nad procesem rozliczania i alokowania kosztów);
- Analizowanie kosztów eksploatacyjnych i ich optymalizacja;
- Przygotowywanie i weryfikowanie specyfikacji technicznych;
- Koordynowanie współpracy z developerami w kontekście nowych lokalizacji oraz bieżącej współpracy;
- Kierowanie przeprowadzkami do nowych obiektów.
Oczekiwania:
- 4-5 letnie doświadczenia w obszarze Facility Management (mile widziana logistyka)
- Umiejętność czytania dokumentacji technicznej obiektu i rozwiązywania problemów techniczno-organizacyjnych;
- Umiejętności analityczne, dobra znajomość programu Excel;
- Łatwość wyciągania wniosków i proponowania rozwiązań, w obszarze zarządzania nieruchomościami;
- Doświadczenie w koordynacji pracy rozproszonych zespołów;
- Znajomość zagadnień prawa budowlanego,
- Umiejętność pracy pod presją czasu,
- Gotowość do podróży służbowych na terenie Polski.
- Prawo jazdy kat. B