• Wsparcie działu w codziennych obowiązkach - wykonywanie analiz i raportów;
• Przygotowywanie zestawień dla klientów;
• Przygotowywanie płatności bankowych;
• Księgowanie wyciągów bankowych;
• Przyjmowanie i segregacja korespondencji działu finansowego;
• Archiwizacja dokumentów.
• Wykształcenie średnie;
• Pożądana praktyczna znajomość zagadnień księgowych i kadrowych;
• Bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office (w szczególności program Excel);
• Umiejętność pracy w zespole;
• Książeczka sanepidu;
• Rzetelność, terminowość, obowiązkowość;
• Samodzielność, zaangażowanie i chęć zdobycia wiedzy.
• Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
• Możliwość zdobycia nowych doświadczeń;
• Praca zmianowa.
Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.